ماموریت هلدینگ ساختمانی معلم‌ سودآوری برای فرهنگیان است

تهران (پانا) - ماموریت هلدینگ ساختمانی معلم، سودآوری برای فرهنگیان از طریق ساخت و فروش پروژه‌های ساختمانی است.

کد مطلب: ۱۴۰۱۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ماموریت هلدینگ ساختمانی معلم‌ سودآوری برای فرهنگیان است

به گزارش روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان؛ هلدینگ ساختمانی معلم از هلدینگ‌های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت ساختمان، املاک و مستغلاتِ کشور شناخته شده و هدف بنیادین شرکت «تامین ارزش‌افزوده بلندمدت برای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به‌عنوان سهام‌دار اصلی» است.

ماموریت اصلی و و ظیفه ذاتی این شرکت، ساخت پروژه‌های مختلف ساختمانی اعم از مسکونی، اداری و تجاری و کسب سود برای اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان از محل فروش این پروژه‌ها است. بنابراین بخشی از سود حاصل از فروش این پروژه‌ها به عنوان سود سال مالی در میان اعضای صندوق توزیع شده و بخشی از آن نیز برای تامین مالی پروژه‌های جدید به‌کار گرفته خواهد شد.

این شرکت تاکنون بالغ بر 12 هزار واحد مسکونی - تجاری - اداری با زیربنای نزدیک به 2 میلیون مترمربع ساخته و به فروش رسانده و در حال حاضر بیش از 10 هزار واحد با زیربنای نزدیک به 550 هزار مترمربع را در دست ساخت دارد.

زنجیره ارزش گروه ساختمانی معلم، فرآیند کامل مدیریت املاک و مستغلات از ابتدا تا انتها شامل تامین زمین، توسعه زمین، تامین مالی پروژه، مدیریت پروژه ساخت، بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش است که از طریق واحدهای مختلف این شرکت و شرکت‌های گروه عملیاتی می‌شود.

هلدینگ ساختمانی معلم تاکنون چندین مجتمع بزرگ را ساخته و به فروش رسانده که پروژه ساختمانی اداری - تجاری سهند به ارزش تقریبی 1600 میلیارد تومان، جزو جدیدترین پروژه‌هایی است که تکمیل و برای فروش آماده کرده و 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

هلدینگ ساختمانی معلم همچنین از طریق شرکت تامین مسکن فرهنگیان، نقش مهمی در تامین مسکن برای اعضای صندوق داشته و پروژه‌های متعددی در سراسر کشور تکمیل و تحویل معلمان داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار