معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد؛

برپایی موکب آموزش و پرورش استان اصفهان در پیاده‌روی جاماندگان اربعین

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت امسال نیز همچون سال‌های گذشته، پیاده‌روی جاماندگان اربعین از منازل، مساجد و حسینیه‌ها به سمت گلستان شهدا در روز ‍۱۵ شهریورماه و همزمان با اربعین حسینی برگزار خواهد شد و آموزش و پرورش نیز موکبی را در دبیرستان حضرت قائم (عج) جنب گلستان شهدا و میدان بسیج برپا خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۱۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برپایی موکب آموزش و پرورش استان اصفهان در پیاده‌روی جاماندگان اربعین

مهدی نم‌نبات، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته، پیاده‌روی جاماندگان اربعین از منازل، مساجد و حسینه‌ها به سمت گلستان شهدا در روز ‍۱۵ شهریورماه و همزمان با اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این پیاده‌روی از طلوع آفتاب تا اذان ظهر و در سه مسیر میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدا، میدان فیض به سمت گلستان شهدا و میدان آزادی به سمت گلستان شهدا برپا خواهد بود.

نم‌نبات عنوان کرد: در طول این مسیر، موکب‌هایی به شرکت‌کنندگان و عزاداران ارائه خدمت خواهند کرد و آموزش و پرورش نیز موکبی را در دبیرستان حضرت قائم (عج) جنب گلستان شهدا و میدان بسیج برپا خواهد کرد که در آن، خدمات فرهنگی، میز خدمت، امور مشاوره و اجراهای دانش‌آموزی با موضوع اربعین از ساعت ۷ صبح الی ۱۳ ارائه خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: امسال هیات مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی نیز در این موکب به آموزش و پرورش کمک خواهند کرد و غرفه‌هایی برای ارائه خدمات فرهنگی و تربیتی به دانش‌آموزان، اولیا و عموم مردم ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته، بالغ بر ۲ هزار نفر در پیاده‌روی جاماندگان اربعین شرکت کرده‌اند و انتظار داریم امسال این برنامه مورد توجه تعداد بیشتری از مردم قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار