برگزاری جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش خراسان شمالی

خبرگزاری پانا: جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگران خراسان شمالی با حضور مدیران و معاونان ادارات كل آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارآموزش و پرورش پانا، مدیر كل آموزش و پرورش استان با گرامیداشت سالروز سفر رهبری به استان و بیانات ایشان در جمع خانواده های شاهد و ایثار گر استان گفت: ما هرچه داریم از شهدای این انقلاب است وهدف هم خدمت رسانی ارزنده و در شأن این خانواده ها می باشد ،امید است كه هدف و برنامه های ما هم در مسیر زندگی شهدا قرار بگیرد.
وحیدی مجموعه بنیاد شهید و آموزش و پرورش را در خدمت فرهنگ ایثارگری عنوان كرده و افزود :كاركنان این دو مجموعه فرزندان شهدا و ایثارگران را همانند فرزندان خود می بینند و قطعا نخواهند گذاشت در تحصیل و امور فرهنگی كمبودی را حس كنند.

مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این جلسه با بیان اهمیت حضور فرزندان شهدا و ایثارگران در فعالیتهای اجتماعی گفت: همه ما باید نسبت به وظایف خود بصیرت و آگاهی كامل داشته باشیم و نگذاریم كه خانواده های شاهد و ایثارگر بویژه دانش آموزان مورد هجمه فرهنگی دشمنان نظام قرار گیرند.

در ادامه این جلسه رضایی معاون فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان شمالی گفت: در سال گذشته وضعیت تحصیلی دانش آموزان مناسب بوده اما می طلبد كه با همت مضاعف در افزودن توان علمی و فرهنگی فرزندان شهدا و ایثارگران كوشیده و وضعیت ایده آل را جایگزین وضعیت مطلوب نماییم.

شاكری رئیس اداره امور شاهد و ایثار گران آموزش و پرورش استان نیز در پایان این جلسه گفت:در این جلسه در خصوص مسائلی پیرامون ،دیدار و سركشی از خانواده شهدا و ایثارگران ،قرائت وصیت نامه شهدا در مراسم ها ، برگزار اردوهای علمی و زیارتی ،هوشمند سازی 100 درصدی مدارس وهمچنین ارتقاء سطح علمی و آموزشی دانش آموزان مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفته و به تصویب اعضای حاضر درجلسه رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار