ایجاد تفاهم‌نامه بین اداره استثنایی چهارمحال و بختیاری و اداره آموزش فنی حرفه‌ای

شهرکرد (پانا) - ادارات آموزش و پرورش استثنایی و آموزش فنی و حرفه‌ای استان چهارمحال وبختیاری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

کد مطلب: ۱۴۰۰۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد تفاهم‌نامه بین اداره استثنایی چهارمحال و بختیاری و اداره آموزش فنی حرفه‌ای

عباس داوطلب، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با پانا گفت: در راستای تعامل بین بخشی آموزش و پرورش استثنایی استان با سایر نهادها و ارگان ها، تفاهم‌نامه همکاری ما بین اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به امضای روسای این دو اداره رسید.

داوطلب افزود: مدت اعتبار این تفاهم نامه ۳ سال است و با هدف نیازسنجی، برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزش مهارتی با کیفیت بالای دانش آموزان استثنایی و همچنین استفاده از ظرفیت ها و امکانات علمی و اجرایی طرفین و شناسایی و برآورد آمار مربوط به دانش آموزان استثنایی نیازمند مهارت آموزی های پیشرفته در استان، به امضا طرفین رسید.

وی ضمن ابراز خرسندی از همکاری های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان، ابراز امیدواری کرد این همکاری ها جهت افزایش دانش مهارتی و حرفه ای دانش آموزان استثنایی و تسهیل در ورود به بازار کار این عزیزان، همچون گذشته استمرار داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار