سرمدی در گفت‌وگو با پانا:

حضور حداکثری مردم در انتخابات، جایگاه کشور را در جهان تقویت می‌کند

شاخص‌های مدنظر رهبری در بُعد نظارت و اجرا مورد توجه قرار گیرد/ منبع درآمد نامزدها باید مشخص و شفاف باشد

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات، دستاوردهای بسیاری خواهد داشت و جایگاه کشور را در جهان تقویت خواهد کرد، گفت این امر علاوه بر تضمین نگاه مثبت مردم به نظام اسلامی، باعث انتخاب درست‌تر ملت خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور حداکثری مردم در انتخابات، جایگاه کشور را در جهان تقویت می‌کند

کیومرث سرمدی واله در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه، گفت: «مسئولین نظارتی باید به بحث اعتقاد افراد به مبانی اصلی جمهوری اسلامی و تفکر امام راحل و مقام معظم رهبری عنایت داشته باشند.»

وی افزود: «بحث نفوذ و توطئه‌های دشمنان در داخل کشور، که با هدف ایجاد وقفه در توسعه کشور است، باید مورد توجه قرار گیرد بر همین اساس مقابله با توطئه‌های دشمن باید یکی از ویژگی‌های مهم نامزدها باشد. شورای نگهبان باید به مسائل دینی، دارای حسن شهرت بودن و همچنین نداشتن سابقه قضایی در کاندیداها توجه داشته باشد.»

سرمدی خاطرنشان کرد: «دست پاک بودن و حفظ حرمت بیت‌المال از مواردی است که باید در نامزدها مورد بررسی قرار گیرد. اینکه اگر ثروتی دارند از چه راهی به دست آمده، حائز اهمیت است و منبع درآمدشان مشخص و شفاف باشد.»

نماینده مردم اسدآباد همدان در خصوص چهار شاخص مدنظر مقام معظم رهبری که شامل مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت است، اظهار کرد: «شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری به عنوان یک راهبردها مشخص کرده‌اند، از جمله مسائل اساسی است که باید هم در بُعد نظارت و هم در بعد اجرا مورد بررسی و توجه قرار گیرد.»

وی بر حضور جوانان تحصیل کرده به عنوان نامزد در انتخابات تاکید کرد و افزود: «حضور حداکثری مردم در انتخابات، دستاوردهای بسیاری خواهد داشت و جایگاه کشور را در جهان تقویت خواهد کرد. این امر علاوه بر تضمین نگاه مثبت مردم به نظام اسلامی، باعث انتخاب درست‌تر ملت خواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار