معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

مشارکت معلمان در برنامه معلم پژوهنده رشد 2 برابری داشته است

ارومیه (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی از رشد بیش از دو برابری اقدام پژوهی معلمان استان در بیست و ششمین دوره برنامه معلم پژوهنده خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت معلمان در برنامه معلم پژوهنده رشد 2 برابری داشته است

جواد حمیدی در دومین جلسه کارگروه معلم پژوهنده (اقدام پژوهی) استان با اشاره به اهمیت پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت گفت: پژوهش، مهمترین رکن و عامل در تولید و توسعه دانش است و در تمامی عرصه ها دارای اهمیت است و یادگیری آن در بهبود و توسعه حرفه ای کارکنان بسیار موثر است.

وی در ادامه افزود: ضرورت توجه و بسترسازی برای توسعه پژوهش در بین معلمان و دانش آموزان به عنوان اقشاری که در پی کسب و پیشرفت علم هستند کاملا احساس می شود، از این رو باید حس علاقمندی و انجام پژوهش را در بین معلمان و دانش آموزان تقویت و فرهنگ پژوهش را در بین آنها نهادینه کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در راستای گسترش و نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در بین معلمان هرساله برنامه های مختلفی در آموزش و پرورش برگزار می شود که یکی از این برنامه ها، برنامه معلم پژوهنده (اقدام پژوهی) است که امسال بیست و ششمین دوره این برنامه در حال اجراست.

حمیدی افزود: در بیست و ششمین دوره اقدام پژوهی، بیش از ۲۹۰۰ اثر اقدام پژوهی شرکت داشتند که این میزان در مقایسه با دور قبل که ۱۲۲۹ اثر اقدام پژوهی ارائه شد، رشد بیش از دو برابری را نشان می دهد.

وی در پایان از برگزاری دوره های تربیت مدرسی اقدام پژوهی جهت گسترش و نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در بین فرهنگیان استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار