مشاور دفتر تربیت بدنى و فعالیت‌هاى ورزشى وزارت آموزش و پرورش:

نشاط و شادابى معلمان در کیفیت کلاس‌های درس تأثیر مستقیم دارد

ارومیه (پانا) - مشاور دفتر تربیت بدنى و فعالیت‌هاى ورزشى وزارت آموزش و پرورش گفت فعالیت‌هاى مختلف ورزشى، فرهنگى و اجتماعى و به طور کلى نشاط و شادابى معلمان در کیفیت کلاس‌های درس تأثیر مثبت و مستقیم دارد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نشاط و شادابى معلمان در کیفیت کلاس‌های درس تأثیر مستقیم دارد

عباس حاجى زاده در آیین اختتامیه مسابقات والیبال فرهنگیان سراسر کشور در ارومیه در خصوص هدف برگزارى مسابقات گفت: معلم آغازگر تغییر و تحول مورد اشاره در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، اگر کلاس درسى پویا و شاداب می خواهیم در ابتدا باید بسترهای لازم براى شادابى و نشاط معلمان را فراهم کنیم.

وى در این خصوص ادامه داد: همه فعالیت هاى جانبى و حاشیه ای معلمان از جمله فعالیت هاى ورزشى، فرهنگى، اجتماعى و ... و به طور کلى هر برنامه اى که موجب ایجاد حس شادابى و نشاط در معلمان شود در کیفیت کلاس هاى درس و در نتیجه تربیت دانش آموزان موفق و بانشاط تأثیر مثبتى دارد.

حاجى زاده در رابطه با نحوه برگزارى مسابقات ورزشى فرهنگیان کشور نیز گفت: ١٥٠ هزار نفر از فرهنگیان و معلمان سراسر کشور در سطوح مختلف در این دوره از مسابقات حضور داشتند که مرحله کشورى مسابقات فرهنگیان کشور با حضور ٢ هزار و ٩٠٦ نفر در ٥ شهر ارومیه، تبریز، کرمان، مشهد و شیراز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار