آموزش و پرورش استان بوشهر به عنوان دستگاه برتر بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی معرفی شد/ فیلم

بوشهر(پانا) - در چهارمین روز از هفته دولت جلسه با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی در مصلی نماز جمعه بوشهر برگزار شد و‌ آموزش و پرورش استان بوشهر به عنوان دستگاه برتر گروه جلب رضایت مردم از خدمات دولت در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی معرفی شد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان بوشهر به عنوان دستگاه برتر بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی معرفی شد/ فیلم

در مراسمی که صبح امروز یکشنبه در چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در مصلی جمعه بوشهر برگزار شد، آموزش و پرورش استان بوشهر به عنوان دستگاه برتر گروه جلب رضایت مردم از خدمات دولت در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی معرفی شد.

علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به ارزیابی عملکرد همه دستگاه‌های اجرایی استان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر توانست با کار جهادی، روحیه انقلابی، همدلی و مردم مداری عنوان برتر دستگاه‌های اجرایی را در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی به خود اختصاص دهد.

موحدی افزود: کسب این افتخار در آموزش و پرورش استان بوشهر کم سابقه بوده است .

موحدی تصریح کرد: این جشنواره هر ساله با هدف شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت صادقانه و با هدف بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف برگزار می‌شود.

موحدی توسعه و ترویج فرهنگ خدمت به مردم در نظام اداری، توسعه و ترویج فرهنگ کار جهادی، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی و آگاهی مردم از عملکرد دستگاه‌ها و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی و رضایت مردم را از جمله اهداف دیگر این جشنواره برشمرد و ادامه داد: آموزش و پرورش استان بوشهر نشان داد، می‌شود با تکریم ارباب رجوع و مردم مداری و با باورمندی به خدمتگزاری برای مردم ، افتخارات بزرگی را کسب کرد و شیرینی این رویداد مهر تایید خدمت رسانی صادقانه دستگاه آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت نسل آینده ساز و تکریم ارباب رجوع و شفافیت در انجام ماموریت‌های محوله است.

وی در پایان از تلاش‌های ارزنده کارکنان ستادی و صف در آموزش و پرورش استان تجلیل کرد و افزود: آموزش و پرورش نشان داده است که همواره در خدمت رسانی به مردم پیشگام و پیشتاز بوده و خواهد بود و این مدال افتخار دولت مردمی ایران قوی شایسته همه معلمان و فرهنگیان استان بوشهر است.

خبرنگار : امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار