مدیر اجرایی «تئاتر فجر ۴۲» منصوب شد

تهران (پانا) - امیرحسین شفیعی به عنوان مدیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب شد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر اجرایی «تئاتر فجر ۴۲» منصوب شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، مهدی حامدسقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر طی حکمی امیر حسین شفیعی را به عنوان مدیر اجرایی این دوره از جشنواره منصوب کرد.

در متن حکم مدیر اجرایی جشنواره چهل و دوم تئاتر فجر آمده است:« هنرمندگرامی جناب آقای امیرحسین شفیعی

با سلام و احترام

نظر به تعهد، توانایی، تجربه و تخصص جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی و برگزاری و اجرای موفق جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری در طی سالیان اخیر، و با توجه به برگزاری چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بهمن سال۱۴۰۲، که مهم‌ترین و تأثیرگذارترین رویداد تئاتری کشور محسوب می‌شود، بدین وسیله شما را به عنوان مدیر اجرایی این جشنواره منصوب و معرفی می‌نمایم. برگزاری مطلوب بخش‌های مختلف جشنواره با یاری جستن از افراد متخصص و موجه و اهتمام به حفظ حرمت و کرامت هنرمندان شریف تئاترایران، از نکات مورد انتظار است. موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

امیرحسین شفیعی کارگردان، تهیه کننده و مدیر فرهنگی متولد ۱۳۶۳ در شهرستان ورامین و دانش‌آموخته کارشناسی مدیریت فرهنگی، دارای نشان درجه ۲ هنری در رشته کارگردانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی کارگردانی نمایش‌های «دریادلان»، «قهقرا»، «نامیرا»، «هیس»، «داستانک» و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «بابا آدم»، «اسب»، «خسیس»، «چه کسی سهراب را کشت»، «داستان‌های میان رودان» و «مگس» در پرونده فعالیت هنری دارد.

شفیعی در چند دوره از جشنواره تئاتر فجر نیز موفق به دریافت عنوان بهترین کارگردانی بخش تئاتر خیابانی شده است.

چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با دبیری مهدی حامدسقایان در بهمن امسال برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار