مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

هدف پنهان مسابقات قرآنی تبادل فرهنگ‌هاست/فیلم

کرمانشاه(پانا) مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هدف از برگزاری مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز را تبادلات فرهنگی میان استان ها و تجربه زندگی اردویی دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۹۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف پنهان مسابقات قرآنی تبادل فرهنگ‌هاست/فیلم

سلمان محمدی در گفت و گو با پانا یکی از نقاط قوت این دوره از مسابقات فرآن، عترت و نماز را برگزاری مسابقات نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و گفتمان مهدوی به صورت گروهی اعلام کرد و اظهار داشت: هدف از این اقدام تقویت روحیه کار گروهی و کاهش اضطراب مسابقات انفرادی است.

وی افزود: هدف آموزش و پرورش از برگزاری مسابقات کشوری این است که دانش آموزان زندگی اردویی را تجربه کنند و تبادلات فرهنگی میان استان ها صورت بگیرد.

زهرا رحیم زاده رئیس دانشگاه پردیس فرهنگیان ضمن تشکر از تیم رسانه گفت: برگزاری این دوره از مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز نتیجه تعاملات میان دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش است و ما از ماه پیش در حال فراهم آوردن امکانات اولیه رفاهی برای برگزاری مسابقات بودیم.

زهرا نجار معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است و ما از زمان اعلام میزبانی کرمانشاه از جناب وزارت و با دستور مدیر کل آموزش و پرورش در حال برگزاری جلسات و برنامه ریزی برای پذیرایی از هموطنان عزیز هستیم، و خدارا شاکریم که با رضایت مهمانان گرامی همراه شد.

دانش آموز خبرنگاران: پارمیدا پاکراه/بهار محمودآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار