رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر تهران تاکید کرد؛

رفع مشکلات نظافت پایتخت با حکم جدید شهردار در سازمان پسماند

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت امید است با حکم جدید شهردار تهران برای سازمان پسماند، مشکلات این بخش برطرف شود.

کد مطلب: ۱۳۹۷۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
رفع مشکلات نظافت پایتخت با حکم جدید شهردار در سازمان پسماند

محمد آخوندی در یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن حمایت از انتخاب شهردار تهران به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور، اظهار کرد: وضعیت بسیار مناسب نظافت در منطقه ۲۱ در بازدید ما از این منطقه در طرح رصد قابل مشاهده بود که اتفاق بسیار مهمی است و باید از کارکنان منطقه و نیروهای خدمات شهری این منطقه تقدیر کنیم.

وی تأکید کرد: ممکن است ایراداتی وجود داشته باشد اما امیدواریم با حکم جدید شهردار تهران برای سازمان پسماند، مشکلات این بخش برطرف شود؛ با این وجود باید نکات مثبت را نیز مطرح کنیم. نوع مواردی که مطرح می کنیم باید به گونه‌ای باشد که زحماتی که نیروها در طول شبانه‌روز می‌کشند، نادیده گرفته نشود.

آخوندی با بیان اینکه نباید زمینه سوء استفاده برخی افراد فراهم شود، تصریح کرد: یکی از روزنامه ها تیتری تحت عنوان شهری برای موش‌ها زد در حالی‌که خودشان چند سال همچون موش‌ها سرمایه شهر را از بین بردند و کار موش‌ها را با فرهنگ و اقتصاد مردم انجام دادند. با صحبت‌ها و توئیت‌ها و مصاحبه‌های خود نباید به گونه‌ای سخن بگوییم که زمینه سوء استفاده کسانی که دلشان برای مردم شهر نمی‌سوزد، فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار