امام جمعه رودهن:

اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب، خاستگاه امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه است

رودهن (پانا) - امام جمعه رودهن در جلسه کارگروه عفاف و حجاب شورای فرهنگ عمومی بخش رودهن، اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب، خاستگاه امنیت اجتماعی، اخلاقی و دینداری در جامعه خواهد شد و قطعا نیازمند یک همت جمعی، مسئولانه و تخصصی در میان اقشار مردم، است.

کد مطلب: ۱۳۹۷۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب، خاستگاه امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه است

جلسه کارگروه عفاف و حجاب شورای فرهنگ عمومی بخش رودهن با حضور حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن، عبدالوهاب امیری بخشدار رودهن، دهقان حسینی رئیس اداره اصناف دماوند، فاطمه صدیفی سرپرست اداره بنیاد شهید، زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن، سرگرد محبی نماینده فرماندهی انتظامی رودهن و برخی دیگر از مسئولین در سالن همایشات بخشداری رودهن برگزار شد.

دراین جلسه حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن بیان کرد: زندگی عفیفانه نه تنها برای بانوان بلکه برای مردان جامعه نیز لازم و ضروری است و باید خود را ملزم به رعایت آن بکنند و همواره بر این نکته زن و مرد تاکید داشته باشند و در ذهن خود نهادینه کنند که حجاب مصونیت هم برای فرد و هم برا جامعه به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: همه ما، چه مسئولان و چه مردم عزیز، باید نسبت به زیست مؤمنانه و حیاء محورانه دغدغه‌مند باشیم، چرا که کلیه افراد جامعه باهم با حس مسئولیت، تعهد و وجدان اسلامی می‌توانند این شرایط امن اجتماعی، اخلاقی و معرفتی را در جامعه ایجاد کنند.

در ادامه حسینی اذعان کرد: داشتن برنامه‌های معرفت‌افزایی در ادارات یک نیاز اساسی است،دستگاه‌ها و ادارات وظایف خود را نسبت به بحث عفاف و حجاب انجام دهند و در این زمینه ممارست جدی کنند.

خبرنگار: نازنین سعیدی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار