برگزاری دوره یاوران ولایت در هلیلان

ایلام (پانا) - دوره یاوران ولایت ویژه اعضای چارت شورای واحدهای بسیج دانش‌آموزی در شهرستان هلیلان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره یاوران ولایت در هلیلان

رسول کوچکی، سرپرست آموزش و پرورش هلیلان در این دوره یاوران ولایت، به اهمیت کار تربیتی و فرهنگی در مدارس و امیدآفرینی به دانش آموزان اظهار کرد: قطعا در سایه رهنمودهای ولایت فقیه، افق روشنی در انتظار همه دانش آموزان است که باید همواره پشتیبان نظام و آرمان های آن و انتقال دهنده این آرمان ها به خود و نسل های آینده باشند.

وی همچنین از همکاران فعال حوزه پرورشی در مدارس خواست تا با برگزاری مناسبت ها و مراسم‌های مختلف و انتقال مفاهیم تربیتی و فرهنگی به فراگیران در نهادینه کردن فرهنگ بسیجی بودن و بسیجی وار زندگی کردن دانش آموزان تلاش کنند.

محسن صفایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان هلیلان نیز در این دوره آموزشی ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی خطاب به دانش آموزان گفت: اگر می‌خواهید کاری را از پیش ببرید و برای انقلاب و کشور موثر باشید باید از بسیج دانش آموزی و مدارس شروع به فعالیت کنید.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت های آن در مقایسه با قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی تاکنون پیشرفت های چشمگیری در حوزه های اقتصادی، بهداشتی، آموزش و پرورش، صنعت، دفاعی و... داشته است و شما آینده سازان کشور هستید و سال های آینده قرار است مسئولیت های سنگین کشور بر دوش شما باشد.

دانش آموز خبرنگار: زهرا شهبازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار