مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان:

طرح یاوران ولایت، سبب پویایی تشکیلات واحدهای بسیج دانش‌آموزی در مدارس است

سمنان (پانا) - مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان، هدف از اجرای طرح یاوران ولایت را پویایی تشکیلات واحدهای بسیج دانش‌آموزی در مدارس عنوان کرد و افزود این دوره از تاریخ ۱۹ الی ۲۸ مرداد ماه در مشهد مقدس درحال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۹۶۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح یاوران ولایت، سبب پویایی تشکیلات واحدهای بسیج دانش‌آموزی در مدارس است

مجتبی لطفی در حاشیه برگزاری دوره یاوران ولایت در گفت و گو با پانا با اشاره به این مطلب که در این طرح ۱۵۰ نفر از فرماندهان واحدهای پیشگام استان شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مرحله اول ویژه فرماندهان واحد های بسیج در مدارس پیشگام دخترانه در تاریخ ۱۹ الی ۲۳ مرداد و مرحله دوم آن ویژه فرماندهان واحدهای مدارس پیشگام پسرانه از تاریخ ۲۴ الی ۲۸ مرداد در حال برگزاری است.

وی اجرای طرح یاوران ولایت را به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات بسیج دانش آموزی در استان عنوان کرد و افزود: تربیت دانش آموزان انقلابی و جهادی در جهت تبدیل شدن به رهبران اجتماعی و الگو و مرجع در مدارس و جامعه از دیگر اهداف طرح است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان با بیان اینکه، تشکیلات شناسی، آشنایی با ساختار و سازمان بسیج دانش آموزی، مهارت های زندگی، مدیریت در صحنه جهاد تبیین با موضوع عفاف و حجاب، جذب و مباحث معرفتی با بهره گیری از برنامه های حرم مطهر علی بن موسی الرضا علیه السلام از برنامه های این دوره است، اظهار کرد: طرح یاوران ولایت از اقدامات موثر و گام های اثر گذار در حوزه دانش آموزی خواهد بود.

دانش آموز خبرنگار: تینا صیفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار