آغاز فرایند سازماندهی نیروهای ابتدایی در منطقه تبادکان

تبادکان (پانا) - کارشناس مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه تبادکان در ارتباط با سازماندهی نیروهای ابتدایی این منطقه بیان کرد در بحث سازماندهی یک برنامه‌ریزی ویژه و همه‌جانبه با همراهی همکاران مقطع ابتدایی منطقه تبادکان انجام شد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فرایند سازماندهی نیروهای ابتدایی در منطقه تبادکان

مهدی نبئی عنوان کرد: سازماندهی را از ۴ روز به ۶ روز ارتقا دادیم تا نفراتی که هر روز مراجعه می کنند کمتر باشد. در بین زمان بندی های مشخص شده، یک ساعت وقت مجزا اختصاص دادیم تا نیروهایی که به زمان بندی مشخص نرسیدند هم در سازماندهی شرکت کنند. تمام تلاش ما بر این اساس است که حقی از همکاری ضایع نشود.

کارشناس مسئول آموزش ابتدایی منطقه تبادکان ادامه داد: هر روز از سازماندهی به سه بازه زمانی تقسیم شده است که همکاران بر اساس امتیازات خود و جدول زمان بندی، مراجعه می کنند. میزان شراکت همکاران در مرحله اول سازماندهی ۸۴۵ نفر خانم و ۲۰۲ نفر آقا هستند و همکاران بازمانده انشالله در مرحله دوم شرکت خواهند کرد.

نبئی افزود: نهایت تلاش خود را در انتخاب تیم سازماندهی کردیم و توانستیم تیم توانمندی، متشکل از راهبران، مدیران، کارشناسان مقطع ابتدایی و...تشکیل دهیم.

کارشناس مسئول آموزش ابتدایی منطقه تبادکان ضمن تشکر از مدیر آموزش و پرورش منطقه پهن پیکر تبادکان بیان کرد: جناب عبدالهی مقطع ابتدایی را حمایت ویژه می کنند و به لطف ایشان فضای خوبی را در بحث سازماندهی توانستیم ایجاد کنیم.

دانش آموز خبرنگار: مریم نورسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار