وزیر بهداشت خبر داد؛

اعزام بیش از 1000 نیرو برای پوشش اربعین حسینی

تهران (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت حدود ۳۷۳ آمبولانس، ۵۷ اتوبوس آمبولانس، ۱۲ بالگرد، ۱۰ بیمارستان صحرایی و ۱۰۰۰ نیروی داوطلب و ۱۷۰ نیروی پزشکی جهت پوشش مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی به منطقه مرزی اعزام می‌‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۶۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اعزام بیش از 1000 نیرو برای پوشش اربعین حسینی

به گزارش وبدا، بهرام عین اللهی در مراسم بدرقه کاروان بهداشت و درمانی حسینی، افزود: حدود ۵۵ درصد زائرین اربعین حسینی از مرز مهران عبور می‌کنند بنابراین در مرز مهران امکانات بیشتر را متمرکز کردیم. امسال سازه ثابت بیمارستانی در این پایانه افتتاح کردیم تا با همه امکانات در خدمت زائرین باشد.

وی اظهار داشت: سال قبل در مرز شلمچه موفق شدیم سازه بیمارستانی ثابت به نام شهید حاج قاسم سلیمانی ایجاد کنیم و در مرز خسروی هم یک طبقه از سازه دو طبقه درمانی را افتتاح می‌کنیم. در سایر پایانه‌های مرزی نیز بسته به نیاز زائرین حضور خواهیم داشت. در پایانه‌های مرزی تمرچین و باشماق نیز آماده خدمت رسانی هستیم.

عین اللهی ادامه داد: امروز شاهد تجمع بسیار پرشور از نیروهای خدوم بهداشت و درمان کشور بودیم که عاشقانه و داوطلبانه به مناطق مرزی جهت پوشش مراسم اربعین اعزام شدند. سال قبل که در منطقه بودم شاهد زحمات فراوان این عزیزان بودم که چنین چیزی فقط در کشور ما با این حجم از ایثارگری اتفاق می‌افتد.

در این مراسم، موتورلانس‌ها، آمبولانس ها، اتوبوس آمبولانس‌ها، درمانگاه‌های سیار، خودروهای یخچال دار لجستیک اورژانس، خودروهای حمل سوخت اورژانس، خودرو های پشتیبان اورژانس، خودرو های داروخانه سیار اورژانس، خودروهای پیشگیری بهداشتی، بالگرد و خودروهای امداد اورژانس از مقابل مسئولان در جایگاه رژه رفتند و این پایگاه را به مقصد مرزهای ایران و عراق ترک کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار