مدارسِ در مسیر تحول آینده آموزش و پرورش را خواهند ساخت

تبادکان(پانا)-مشاور مدیر کل و دبیر قرارگاه جهادی عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزش و پرورش خراسان رضوی در سی هفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش در مشهد گفت به جای تربیت گلخانه‌ای دانش آموزان، در مدارس و در میدان جنگ ترکیبی باید دانش‌آموز مجاهد تربیت شود و به جای تربیت گلخانه‌ای به سراغ ادبیات حماسی رفت تا نسلی تربیت شود که آماده این میادین باشد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مدارسِ در مسیر تحول آینده آموزش و پرورش را خواهند ساخت

محمدتقی فخریان، مشاور مدیر کل و دبیر قرارگاه جهادی عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تابلوی ما در دفاع مقدس، در انقلاب و امروز مسیر امام حسین علیه السلام است.

وی افزود: در سال گذشته و در قرارگاه اجرایی سازی سند تحول بنیادین در استان چهار کارگاه تشکیل شد و در همه این مسیر سعی کردیم کار را با قوت جلو ببریم.

فخریان جلسات آگاه سازی مدیران مدارس و معرفی ۲۱۰ ایده در جشنواره الف تا را از مصادیق اجرایی شدن سند تحول در استان خراسان رضوی دانست و افزود: در گام سوم که فعال سازی است کار را با مدیران مدارس با طرح مدارس در مسیر تحول آغاز کردیم و امید داریم در ادامه، این رویدادها را به نتیجه برسانیم و در استان خراسان رضوی ۱۰۰ مدرسه را در این مسیر قرار دهیم.

مشاور مدیرکل در پایان گفت: مدرسه در سند تحول سلول بنیادی است و این سلول ها پیکره آموزش و پرورش را تشکیل می دهند، مدارس در مسیر تحول در آینده پیکره آموزش و پرورش را خواهند ساخت.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار