برگزاری رویداد ستاره شریف برای اولین بار در استان خراسان رضوی

تبادکان (پانا) - مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت قرارگاه جهادی «عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر» با همکاری دانشگاه صنعتی شریف رویدادی در استان به نام «ستاره شریف» طراحی کرده است که برای اولین بار در استان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۵۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رویداد ستاره شریف برای اولین بار در استان خراسان رضوی

محمدتقی فخریان، مشاور مدیرکل و رئیس قرارگاه جهادی «عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر» آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: «ستاره شریف» استعدادسنجی و استعدادیابی دانش آموزانی است که علاقه مند به اقدام در حوزه کارآفرینی در آینده هستند. این دانش آموزان به صورت داوطلبانه و با حضور مربیان در این رویداد حاضر شده و با فعالیت و طراحی بازی استعدادهای شغلی آن ها برای آینده شناسایی می شود.

وی ادامه داد: دانش آموزانی که در این طرح شناسایی شوند در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به صورت رایگان آموزش می بینند و با تشکیل گروه های استارتاپی بعد از ۱۵ماه آموزش می توانند به یک سری شغل ها در آینده دست پیدا کنند و حتی خود کارآفرین شوند.

فخریان گفت: با توجه به اینکه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در مناطق محروم اقداماتی را انجام می‌دهد این طرح نیز طرحی است که هم از نظر علمی و هم از نظر ایجاد و یافتن استعداد در آینده بسیار مفید است و انشاالله در آینده در کل کشور اجرا می شود.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار