استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای آموزش و پرورش استان:

آموزش و پرورش در صدر مسائل کشور است

شهرکرد(پانا) - استاندار استان چهارمحال و بختیاری، نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف متعالی آموزش و پرورش را بسیار مهم و موثر دانست و گفت آموزش و پرورش در صدر مسائل کشور است.

کد مطلب: ۱۴۳۹۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش در صدر مسائل کشور است

استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای آموزش و پرورش ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی کرمان گفت: دشمن انقلاب نه تنها با مجاهدین اسلام مشکل دارد بلکه با زائرین شهدا و مکتب حاج قاسم هم مشکل دارد ولی نمی‌تواند در بین ملت امام حسین (ع)، انشقاق ایجاد کند، چرا که فلسفه امام حسین(ع) این است که شهادت موجب همبستگی بین ملت ها می شود.

وی بزرگترین تودهنی مردم به دشمن را حضور پر شور در انتخابات دانست و گفت: هدف بعدی دشمن ۲۲ بهمن و روز انتخابات خواهد بود و مردم استان با حضور پر شور در انتخابات جواب کوبنده ای به دشمن خواهند داد و آموزش و پرورش در این حضور پرشور و تاثیرگذار مردم نقش مهمی خواهد داشت.

غلامعلی حیدری معلمان را افسران جبهه تبیین دانست و گفت: در مدارس دانش آموزان باید در مقابل تهاجمات دشمن صیانت شوند و هنگامی که دانش آموزان از تهاجمات دشمن مصون شوند خانواده ها هم مصون خواهند شد.

وی مسئله فرهنگ و آموزش و پرورش را یکی از مهم ترین مسائل کشور عنوان کرد و گفت: در مصوبات سفر اعتبارات فوق العاده ای برای آموزش و پرورش گذاشته شده است و اقدامات خوبی در زمینه آموزش و پرورش در استان در حال اجراست که البته کمبود هایی هم وجود دارد که با توان، انگیزه و روحیه جهادی این کمبود ها جبران می شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان بااشاره به اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس گفت: با اهم افزایی و انجام کارهای مددکاری دانش آموزان بی بضاعت شناسایی شوند و توسط سازمان های حمایتی مورد توجه قرار گیرند، چرا که جامعه هدف دشمن نیز، همین دانش آموزان معصوم هستند.

وی در پایان تشکیل گروه های جهادی فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را به منظور حضور جهادی روانپزشکان، روانشناسان، مشاوران و نیروهای متخصص در حوزه مسائل اجتماعی در مدارس برای شناسایی و کمک به دانش آموزان آسیب دیده ضروری دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار