برنامه های اوقات فراغت حول سه محور ورزشی، علمی و مهارتی، هنری برگزار می شود

مشهد(پانا)_ مدیر کانون سراج پیرامون برنامه های آموزشی این کانون گفت : برنامه های این کانون بر سه محور ورزشی، علمی و مهارتی، هنری با بیش از ۲۰ رشته آموزشی در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۹۶۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های اوقات فراغت حول  سه محور ورزشی، علمی و مهارتی، هنری  برگزار می شود

محسن مهاجر مدیر کانون سراج پیرامون برنامه های آموزشی این کانون بیان کرد: «برنامه های این کانون بر سه محور ورزشی، علمی و مهارتی، هنری با بیش از ۲۰ رشته آموزشی در حال برگزاری است. تابستان امسال این کانون میزبان ۶۵۰ دانش آموز علاقمند جهت مهارت آموزی است.»

وی گفت:«تابستان امسال یکی از پربارترین تابستان های سراج بود که حضور پرشور دانش آموزان بیانگر این واقعیت است.»

مهاجر ادامه داد: «برنامه کانون امسال در جهت آماده کردن دانش آموزان هنرمند با آمادگی بالا در مسابقات فرهنگی و هنری است. در واقع برگزاری کلاس های هنری، تخصصی مطابق با عناوین مسابقات فرهنگی و هنری اولویت اصلی برنامه کانون است.»

مهاجر افزود: «دانش آموزان معمولا از رشته های مربوط به جشنواره فرهنگی و هنری استقبال بیشتری نشان می‌دهند. ما برای آماده سازی دانش آموزان علاقمند کلاس های تخصصی برگزار می کنیم تا بتوانند از این کلاس ها استفاده کرده و خود را برای مرحله آموزشگاهی ناحیه و شرکت در چهل و سومین دوره جشنواره فرهنگی و هنری آماده کنند.»

وی اظهار کرد: «اغلب کلاس ها، تخصصی هنری خواهد بود. مخصوصا رشته هایی در سیستم آموزش و پرورش که معمولا به آنها پرداخته نمی‌شود. روی آن رشته ها سرمایه گذاری خواهیم کرد تا دانش آموزان از کلاس های تخصصی ما استفاده کنند.»

دانش آموزان خبرنگار: ستایش بخشی و ساجده زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار