خیزش گرد و خاک در شرق کشور

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی برای امروز در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی کرد و درخصوص وزش باد و گرد و خاک در شرق کشور هشدار داد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
خیزش گرد و خاک در شرق کشور

بر این اساس، امروز (۲۵ مرداد) در بیشتر مناطق جو آرام و آسمان صاف است و تنها بعد از ظهر در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات غرب و شرق هرمزگان و جنوب شرق فارس افزایش ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

روز پنجشنبه (۲۶ مرداد) جوی آرام در کشور برقرار می‌شود. اواخر وقت جمعه(۲۷ مرداد) در ارتفاعات واقع در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

روز شنبه (۲۸ مرداد) در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال کردستان و زنجان، غرب گیلان و ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

روز یکشنبه (۲۹ مرداد) علاوه بر این مناطق در ارتفاعات البرز شرقی نیز بارش رخ می‌دهد.

طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

طی سه روز آینده شرق دریای عمان و مرکز و شرق خلیج فارس مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا (۲۶ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۷ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ مرداد) اهواز با دمای ۴۸ و ۴۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۷ و ۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار