مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مدرسه مأمنی برای حل مشکلات مشاوره‌ای و فرهنگی دانش‌آموزان است

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت آموزش خانواده باید در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته بیشتر مورد توجه قرار گیرد، چرا که در حل بسیاری از مسائل مشاوره‌ای و فرهنگی دانش‌آموزان، امن‌ترین محل مدرسه است و برای مشاوره و آموزش خانواده باید از توانمندترین افراد بهره گرفت.

کد مطلب: ۱۳۹۵۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه مأمنی برای حل مشکلات مشاوره‌ای و فرهنگی دانش‌آموزان است
محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه ستاد شاهد استان اصفهان اظهار کرد: مدارس شاهد و ایثارگران در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته از نظر علمی باید سطح بالاتری را کسب کنند.
وی ادامه داد: برای مدارس شاهد در سال جاری باید برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شود و راهکارهای مختلفی برای ارتقای سطح دانش‌آموزان نظیر کلاس‌های فوق‌برنامه و استفاده از دبیران مجرب، ارائه شود.
ابراهیمی افزود: مسائل تربیتی و فرهنگی باید مورد توجه باشد و مدرسه شاهد باید الگویی برای سایر مدارس باشند؛ آموزش قرآن و توجه به نماز جماعت در این مدارس باید به‌گونه‌ای ویژه موردنظر باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: آموزش خانواده باید در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته بیشتر مورد عنایت قرار گیرد، چرا که در حل بسیاری از مسائل مشاوره‌ای و فرهنگی دانش‌آموزان، امن‌ترین محل مدرسه است و برای مشاوره و آموزش خانواده باید از توانمندترین افراد بهره گرفت.
وی خاطرنشان کرد: انتظار از مدارس شاهد بالاست، بنابراین در سال تحصیلی پیش رو باید برنامه‌ریزی دقیق آموزشی و تربیتی را در تمام ساحت‌ها و با ظرافت دقیقی مدنظر داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار