کسب مدال طلا و افتخارآفرینی دانش‌آموز خبرنگار پانا در مسابقات انتخابی کشوری کاراته

شهریار (پانا) - دانش‌آموز خبرنگار پانا شهرستان‌های استان‌تهران، در رقابت‌های انتخابی به مسابقات کشوری کاراته، افتخار‌آفرینی کرد و مدال طلا را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب مدال طلا و افتخارآفرینی دانش‌آموز خبرنگار پانا در مسابقات انتخابی کشوری کاراته

مسابقه کاراته بانوان در اندیشه با حضور بانوان شهریاری برگزار شد؛ این مسابقات جهت انتخابی مسابقات کشوری و اعزام به استان مازندران انجام شد. گفتنی است که مسابقه با حضور 180 نفر در دو رشته کاتای انفرادی و کومیته انفرادی برگزار شد، که مقام آوران به مسابقات قهرمانی کشور راه پیدا کردند.

مسابقه کاراته بانوان به سبک شیتوریو کن شی کان، انتخابی مسابقات کشوری در تمامی رده های سنی و کمربندی به میزبانی شهرستان شهریار برگزار شد. این سبک در تاریخچه کاراته ایران ثبت شده است.

پریسان‌ حدادی، دانش‌آموز شهرستان شهریار و دانش‌آموز فعال خبرنگار پانا که دارنده‌ مدال طلا در این دوره از مسابقات شد، در گفت‌وگو با پانا گفت: «این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و تمام رقیبان من بسیار آماده و توانمند بودند. خدا را شاکر هستم که در این مسابقه موفق شدم. برای دوستانم نیز آرزوی سرافرازی و سربلندی می کنم.»

وی اظهار کرد: «برای کسب موفقیت در این مسابقات، با یک برنامه‌ منسجم پیش رفتم و هرگز از تلاش و کوشش دست نکشیدم تا به اهداف مشخص خود برسم. امیدوارم در مسابقات کشوری نیز بتوانم مقام کسب کنم و باعث افتخار شهرستان شهریار باشم.»

این دانش‌آموز خبرنگار پانا شهرستان‌های استان‌تهران اضافه کرد: «از زحمات مربی خود الهه نصرالله خیلی تشکر می کنم که همیشه برای ما دلسوزانه زحمت می کشند. همچنین از فرشید ستایش راد معاون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری شهریار، حیب الله معروفی مسئول تربیت بدنی شهرستان شهریار و از سمیه بختیاری میزبان مسابقات کمال تشکر و قدرانی را دارم.»

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار