مدیر آموزش و پرورش شهرستان نائین:

مهمترین اقدامات آموزش و پرورش شهرستان نایین در سال گذشته تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز بود

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان نائین گفت از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش شهرستان نایین در سال گذشته تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز بود که در سطح استان اصفهان حائز رتبه برتر شد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین اقدامات آموزش و پرورش شهرستان نایین  در سال گذشته تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز بود

حمید شهریاری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نائین، در مراسم گردهمایی رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: در بحث پروژه مهر که شامل بخش های مختلفی مانند ستاد ثبت‌نام، شاداب سازی، ابلاغ، کلاس بندی و ثبت نام و... شهرستان نائین عملکرد خوبی داشته و امید داریم تا نیمه شهریور تمامی برنامه های ما به خوبی پیش برود تا سال تحصیلی خوبی در پیش داشته باشیم.

‌ وی افزود: شهرستان ما بحمدالله در بحث ثبت نام کتاب‌، ثبت نام دانش آموزان به خصوص کلاس اولی ها، ثبت در سامانه ها و بازسازی مدارس پیشرفت چشمگیری داشته است و امیدواریم با توجه‌ به‌ مشارکت و کمک های گروه های جهادی دانش آموزی، بسیج دانش آموزی، هیئت های دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی و همکاران ما در آموزش و پرورش و به ویژه گروه خبری پانا سال خوبی را برای دانش آموزان رقم بزنیم.

‌ شهریاری گفت: از مهمترین اقدامات ما در سال گذشته تجلیل از خیرین مدرسه ساز بود که بحمدالله در سطح استان اصفهان حائز رتبه برتر شد، از دیگر اقدامات ما برنامه ریزی برای کمبود و جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان بدلیل کرونا بود که با برگزاری کلاس‌های آموزشی این عقب ماندگی رفع شد و نتیجه برگزاری این کلاس های اضافه در نمره امتحانات نهایی بچها نمایان بود.

‌ مدیر آموزش و پرورش شهرستان نائین ادامه داد: مهم ترین اقدام ما تاسیس اولین سالن ورزشی آموزش و پرورش بود که با کمک مدیریت آموزش و پرورش و مسئولین مربوطه نائین این اتفاق رخ داد که موجب شادی و نشاط دانش آموزان شد.

‌ وی افزود: آموزش و پرورش راهی روشن دارد، منشا روح امیدبخشی که قرار است به جامعه ما تزریق شود، آموزش و پرورش است که با دستورات مقام معظم رهبری راهی روشن را برای آموزش و پرورش میبینم، نسل جوان ما بر خلاف آنچه در فضای مجازی بازتاب شده که این نسل، نسلی به دور از اعتقادات دینی است، ما امیدواریم که این دانش آموزان آینده ساز تحول خوبی در تمام بخش های مختلف جامعه به خصوص آموزش و پرورش به وجود خواهند آورد.

‌ شهریاری عنوان کرد: یکی از مهمترین دستاورد های آموزش و پرورش در دولت سیزدهم حضور دانش‌آموزان در عرصه های اجتماعی است، همچینن دانش آموزان دختر بیشتر از سال های گذشته در نقطه دید قرار دارند و بیشتر به آنها توجه میشود، همچنین از نظر من توجه به مناطق محروم و دانش آموزان بی بضاعت است که مسئولین مربوطه به کشف استعداد های آن ها پرداخته اند.

‌ مدیر آموزش و پرورش شهرستان نائین خاطرنشان کرد: من جذب خیرین در هدایت این کشتی آموزش و پرورش در بخش های متفاوت مانند ساخت مدارس است که می تواند رویکرد بسیار خوبی باشد.

دانش آموز خبرنگار: مهسا زین‌العابدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار