مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدن:

یکی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش فریدن توجه ویژه به دبستان و پیش دبستانی است

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدن یکی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش در شهرستان فریدن را توجه ویژه به دبستان و پیش دبستانی دانست و ادامه داد یک برنامه بنیادی برای پیش دبستانی ها در دست انجام است و نیاز است نظارت دقیق بر فعالیت پیش دبستانی ها باشد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
یکی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش فریدن  توجه ویژه به دبستان و پیش دبستانی  است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدن در خصوص اقدامات انجام شده پروژه مهر در شهرستان فریدن اظهار کرد: پروژه مهر یکی از بزرگترین و مهم‌ترین اقدامات یک مدرسه جهت آماده‌سازی و ورود دانش آموزان در اول مهر به مدرسه است و اولین اقدامی که صورت گرفت، تشکیل جلسه با مدیران آموزش و پرورش مناطق شهرستان فریدن بود. در این جلسه اولویت‌ها را به آن‌ها اعلام کردیم و خواستار شدیم برنامه خود را به ما اعلام کرده و برای این کارها اقدامات لازم صورت بگیرد و ما همچنان ناظر بر فعالیت‌ آن‌ها هستیم.

محمد فصیحی یکی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش در شهرستان فریدن را توجه ویژه به دبستان و پیش دبستان دانست و ادامه داد: یک برنامه بنیادی برای پیش دبستانی ها در دست انجام است و نیاز است نظارت دقیق بر فعالیت پیش دبستانی ها باشد. همچنین یک برنامه با عمق دینی در حال پیگیری است و دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی هم از برنامه ها دریغ نبودند.

وی آینده آموزش و پرورش استان اصفهان را بسیار خوب پیش بینی و اذعان کرد: وجود معلمان توانمند و دانش آموزان بااستعداد و باانگیزه، می تواند دلیل آینده خوب آموزش و پرورش استان اصفهان باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدن در پایان افزود: در خصوص رتبه آفرینی، سال گذشته دانش آموزان فریدنی موفق به کسب سه رتبه کشوری (نیمه نهایی) در مسابقات فرهنگی هنری و قرآن و عترت شدند.

دانش آموز خبرنگار: آیه مدنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار