امام جمعه داران در هفته دولت:

مشکل شبکه آب شرب در اکثر روستاها روستاهای فریدن حل شده است

اصفهان (پانا) - امام جمعه داران گفت مشکل شبکه آب شرب در اکثر روستاهای فریدن حل شده است.

کد مطلب: ۱۳۹۸۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مشکل شبکه آب شرب در اکثر روستاها روستاهای فریدن  حل شده است

نشست حکمرانی دولت و رسانه به مناسب گرامیداشت هفته دولت با حضور عزیزالله عباسی فرماندار شهرستان فریدن، سرهنگ محمد مهدی مولیانی فرمانده سپاه مقاومت بسیج ناحیه فریدن، حجت الاسلام والمسلمین نیک بخت دادستان دادگستری فریدن، امام جمعه شهر، شهردار فریدن، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فریدن، اعضای شورا، بخشداران و سفیران پرتوان اطلاع رسانی و فضای مجازی و رسانه ای مکتوب و دهیاران در شهرستان فریدن برگزار شد.

در این نشست عزیزالله عباسی ضمن خوش آمدگویی و تبریک هفته دولت به مسئولین و اصحاب رسانه گفت: امروز روز فعال ملکوتی آیت الله ناصری است و سالگرد شهادت دولتمردان، شهید باهنر و رجایی است که از دولت های صادق، پرتوان، مردمی و انقلابی بوده است. آغاز هفته دولت را به همه دولتمردان تبریک و تهنیت عرض می کنم. با تمام سختی های گذشته، دولت امروز در زمینه های خدمات رسانی، دفاعی، پزشکی و درمانی، ورزشی، اقتصادی و معیشتی بسیار پیشرفت کرده است.

وی در ادامه گفت: از فعالیت ها و پروژه های ما برطرف کردن مشکلات در نقاط حادثه خیز فریدن، اصلاح شبکه آب شرب که در اکثر روستاها مشکل حل شده و دیگر روستاها هم در حال پیگیری است، تصفیه آب فاضلاب و همچنین ۲۸۲ نفر را صاحب زمین کردیم و در پایان هفته دولت هم ۱۶۲ نفر دیگر صاحب زمین خواهند شد و امیدواریم تا پایان این دولت دیگر کسی بدون خانه یا زمین نباشد.

امام جمعه داران در ادامه اذعان کرد: کسانی که کار خبرنگاری و فضای مجازی انجام می دهند، یک روحیه حساس نسبت به سایر مردم، حوادث و واقعیت ها و گرفتاری های جامعه دارند. هر خبری را که می شنوید ، تبیین کنید چون انسان اگر به اخبار تایید نشده اهمیت دهد هم برای خود و هم برای جامعه دردسر ایجاد می کند. برای ادغام عمل، مستحکم کاری و پرهیز از چیزهایی که با ظن و گمان است از اصل خبرنگاری است. فضای مجازی در اصل فضای مجازی نیست، فضای حقیقی است؛ چون روی روحیات اثر می‌گذارد و نظرات ما را نسبت به چیزی تغییر می دهد.

دادستان دادگستری فریدن نیز در ادامه بیان کرد: خبرنگاران نماینده مردم هستند و با انتقاد سازنده هیچ مشکلی نداریم و باید امور مسئله دار، اصلاح شود، اما تخریب با انتقاد مغایرت دارد. ثبت مشکلات مردم نه تنها ثواب دارد بلکه باقیات الصالحات خواهد داشت. قلم رسانه خیلی مهم است به طوری که نباید به گونه ای باشد که قلم به آتش تبدیل شود و اثرات مخرب از خود برجای بگذارد.

فرمانده سپاه فریدن نیز گفت: ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه اصحاب رسانه و مسئولین کانال ها در سطح شهرستان فریدن که با مسئولین شهرستان همکاری و تلاش می کنند که یکی از مهمترین جهادها، جهاد تبیین را به عمل آورند، با توجه به هدایتگری و تولید محتوا و بحث رسانه دو هدف اصلی را که شما دنبال می کنید باید دو ویژگی خاص داشته باشید.
۱- نیت کامل و ایمان بسیار محکم ۲- علم سواد رسانه

دانش آموز خبرنگار: زهرا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار