فرزند شهید محمدحسن نظرنژاد:

افراد محدودی در جهان از لحاظ شجاعت و دلاوری مانند شهید بابانظر هستند

مشهد (پانا) - فرزند شهید محمدحسن نظرنژاد (بابانظر) گفت افراد محدودی در جهان از لحاظ شجاعت و دلاوری مانند شهید بابانظر هستند و این شهید بزرگوار خصوصیت‌های خاصی داشتند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
افراد محدودی در جهان از لحاظ شجاعت و دلاوری مانند شهید بابانظر هستند

مرتضی نظرنژاد، فرزند شهید محمدحسن نظرنژاد (بابانظر) در خصوص این شهید بزرگوار گفت: افراد محدودی در جهان از لحاظ شجاعت و دلاوری مانند شهید بابانظر هستند. یکی از خصوصیت های شهید، ۹۲ درصد جانبازی وی است و یکی دیگر این است که بیش از ۱۰۰ ترکش در بدن داشتند و دیگر اینکه از اول انقلاب در غائله های مختلف حضور داشتند.

وی افزود: شهید بابانظر از اول انقلاب در غائله های مختلف مانند کردستان، گنبد و زاهدان حضور داشتند و در جنگ تحمیلی هم بودند و جزو کسانی بودند که سه سال بعد از پایان جنگ از منطقه عملیاتی برگشتند و در زمان جنگ مسئولیت های مختلفی داشتند و بعد از پایان جنگ هم در قسمت های مختلف به سپاه خدمت می کردند.

وی ادامه داد: شهدا برای اینکه کشورمان و دین اسلام پابرجا بماند و زمانی که نیاز بود کار حسینی را انجام بدهند، رفتند و جانشان را برای این کار فدا کردند و حالا که شهدا رفتند باید کار زینبی ما انجام شود. یعنی ما باید به تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا بپردازیم.

دانش آموز خبرنگار: مهدی سروریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار