فرزند شهید بابانظر:

شهید بابا نظر شفا یافته امام رئوف است

مشهد(پانا) - فرزند شهید بابانظر خاطره شفا یافتن پدرش توسط امام رضا را بیان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شهید بابا نظر شفا یافته امام رئوف است

92مرتضی نظرنژاد، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد مقدس در حاشیه مراسم جشن تولد شهید که در یکی از کلاس های دبستان شهید غلامی که مزین به نام شهید "بابا نظر" برگزار شد، اظهار کرد: «پیام همه شهدای ما سراسر پند و عبرت است و همانطور که امام عزیزمان فرمودند که وصیت نامه شهدا را مطالعه کنید، اگر به سراغ وصیت نامه شهدا بروید اکثر شهدای عزیز ما چند توصیه را به ما کرده اند، حجاب و رعایت حجاب است که دختران گل باید داشته باشند. دومین وصیت شهدا به ما این است که پشت ولایت فقیه باشیم و وصیت بعدی شهدا به ما این است که بتوانیم راه شهدا را ادامه بدهیم.

وی در پاسخ به پانا و در بیان خاطرات شهید، عنوان کرد: «شهید بابانظر، یکی از شهدایی بودند که در هشت سال دفاع مقدس در جبهه حضور داشتند و جنگیدند و با بیش از 92 درصد جانبازی برگشتند.»

وی اظهار کرد: «یادگاری جنگ برای وی این بود که چشم چپ او تخلیه شده بود و پرده گوش چپش پاره شده بود و بیش از ۱۶۰ ترکش در بدنش داشت، ستون فقراتش هم شکسته بود و اینکه شفا یافته امام رئوف حضرت رضا(ع) بود، زمانی که ستون فقرات او می شکند، 9 ماه در بیمارستان بستری می شود. آقا امام رضا (ع) به خوابش می آید و می فرمایند: فردا می توانی از جایت بلند شوی و اینگونه شد که شهید بابانظر مورد عنایت آقا قرار گرفته و شفا یافته امام بزرگوار هستند.»

دانش آموز خبرنگار: ستایش بخشی و ساجده زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار