رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان:

خبرگزاری پانا در تربیت نسلی پرسشگر، نقاد و مطالبه‌گر می‌کوشد

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با بیان اینکه خبرگزاری پانا در تربیت نسلی پرسشگر، نقاد و مطالبه‌گر می‌کوشد، گفت: سازمان دانش‌آموزی با تأسیس خبرگزاری پانا، دانش‌آموز خبرنگارانی را به جامعه تحویل می دهد تا هر کدام آگاهانه پرسشگری و حقیقت جویی را پیشه کرده و نقشی موثر در توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۹۳۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا در تربیت نسلی پرسشگر، نقاد و مطالبه‌گر می‌کوشد

اسحاق اکبری، در نشست تجلیل از دانش آموز خبرنگاران پانا شهرستان سمنان با حضور علیرضا کُرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان و به میزبانی ایشان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دانش آموز خبرنگاران پانا در سمنان، به نقش تأثیرگذار دانش آموز خبرنگاران پانا در رفع مشکلات حوزه دانش آموزی و آموزش و پرورش تاکید کرد و تهیه خبر با دقت و به موقع در کنار امیدبخشی به جامعه توسط خبرنگاران را خواستار شد.

وی با عنوان این مطلب که دانش آموز خبرنگاران پانا باید همواره به دنبال خبر باشند، گفت: خبرنگار با دنبال کردن پی در پی اخبار روز می تواند اقدامی موثر برای رفع مشکلات جامعه تحت پوشش خود انجام دهد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان در ادامه با بیان اینکه دانش آموز خبرنگاران پانا باید به دنبال خلاء ها، چالش ها و مسائلی باشند که در آموزش و پرورش وجود دارد، خاطرنشان کرد: با رصد مشکلات و خبری کردن آنها و انعکاس آن از زبان دانش آموز به مسئولین و حتی مطرح کردن با مردم، می تواند اقدامی مفید در جهت حل مسائل حوزه دانش آموزی و آموزش و پرورش باشد.

اکبری با بیان اینکه پیگیری مستمر اخبار روز، عامل موثری در پویا و زنده نگه داشتن خبرگزاری است، تصریح کرد: زمانی که مشکلات به خوبی انعکاس داده شود، در بسیاری از موارد به ویژه در مسائل آموزشی که نیاز به حضور مردم است، عموم می توانند همکاری لازم را داشته باشند.

وی با عنوان این مطلب که خبرگزاری پانا، شبکه گسترده رسانه‌ای به پهنای کشور است، افزود: دانش آموز خبرنگاران پانا می توانند با مطرح کردن مشکلات با مسئولین و حتی خیرین آموزشی و پرورشی کمک بزرگی در رشد و تعالی آموزش و پرورش کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان در پایان اظهارکرد: سازمان دانش‌آموزی با در اختیار داشتن یک مجموعه قوی رسانه‌ای به نام خبرگزاری پانا، در خدمت اهداف متعالی وزارت آموزش و پرورش است و به‌عنوان بازوی رسانه‌ای بزرگی که به پهنای کشور عزیزمان گستردگی دارد، بستری ایجاد کرده است تا دانش‌آموزان به عنوان یک شبکه گسترده‌ی رسانه‌ای فعالیت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار