مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار:

خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق، تجسم امانت، دلسوزی و تعهد در جامعه هستند

شادگان (پانا) - مدیر آموزش وپرورش شادگان در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت و خبرنگاران را به عنوان قاصدان امین و راویان صدیق، تجسم امانت، دلسوزی و تعهد در جامعه کنونی معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق، تجسم امانت، دلسوزی و تعهد در جامعه هستند

پیام تبریک امیر حدادپور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شادگان به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«۱۷ مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت محمود صارمی و بزرگداشت مقام خبرنگار، فرصتی برای ادای احترام به مقام این قشر عزیز و فرهیخته است.

خبرنگاران به عنوان قاصدان امین و راویان صدیق، تجسم امانت، دلسوزی و تعهد در جامعه کنونی هستند که با نقد منصفانه کاستی ها و بیان هوشمندانه پیشرفت ها وجدان بیدار اجتماع و زمینه ساز سلامت فکری و فرهنگی جامعه اند.

رسالت و مسئولیت خبرنگاران و صاحبان قلم به مراتب بیشتر، حساستر و پرمخاطره تر از گذشته شده و لزوم شناخت و تسلط بر سواد رسانه را نسبت به فضای موجود بیش از پیش نمایان می کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر درگذشتگان این عرصه، روز خبرنگار را به خبرنگاران، اهالی رسانه و تلاشگران در این حوزه بویژه خبرنگاران دانش آموز پانا، معاونت پرورشی و تربیت بدنی و مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان شادگان تبریک عرض کرده و از درگاه خدواند متعال برای آنها تا سالیان سال تداوم رسالت شریفشان آرزومندم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار