وزیر آموزش و پرورش:

جهان امروز، جهان کسانی است که توانسته‌اند ‌قدرت خود را در قالب شبکه‌ها تکثیر کنند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه جهان امروز، جهان کسانی است که توانسته‌اند قدرت خود را در قالب شبکه‌ها تکثیر کنند، گفت هرگاه چند گروه یا چند فرد نتوانند یک شبکه منسجم، با برنامه، هدفمند، قوی، غنی، با اراده و مصمم داشته باشند، نتیجه‌ای مطلوب از انجام فعالیت حاصل نمی‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۳۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
جهان امروز، جهان کسانی است که توانسته‌اند ‌قدرت خود را در قالب شبکه‌ها تکثیر کنند

وزیر آموزش و پرورش ضمن گرامی‌داشت روز خبرنگار و تبریک این روز به خبرنگاران خبرگزاری پانا اظهار کرد: به دلیل اعتقاد به روشنگری و انعکاس اخبار مرتبط با حوزه تعلیم و تربیت از همه شما عزیزان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: جهان امروز، جهان کسانی است که توانسته‌اند‌ قدرت خود را در قالب شبکه‌ها تکثیر کنند. هرگاه چند گروه یا چند فرد نتوانند یک شبکه منسجم، با برنامه، هدفمند، قوی، غنی، با اراده و مصمم داشته باشند، نتیجه‌ای مطلوب از انجام فعالیت حاصل نمی‌شود، حتی اگر تمامی امکانات را در اختیار داشته باشند، اما در صورت وجود شبکه حتی محدودیت‌ها نیز از بین خواهد رفت.

صحرایی با بیان اینکه باید در قالب شبکه‌های در هم تنیده از ظرفیت عظیم آموزش و پرورش بهره برد، عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش با داشتن خبرگزاری پانا به‌عنوان یک خبرگزاری دانش‌آموزی در حوزه تعلیم و تربیت، شبکه‌ای منسجم از روابط عمومی‌ها در سراسر کشور، تشکیلات سازمان نوسازی کشور و دانشگاه فرهنگیان و بیش از هزار مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نباید در عرصه رسانه کم‌فروغ باشد.

وزیر آموزش و پرورش در پایان تاکید کرد: امروز و در این ایام بارها شنیده‌ایم که جنگ، جنگ‌ روایت‌ها است و هر کسی روایت بهتری را ارائه کند موفق‌تر است. باید با جهاد تبیین، اقدامات دستگاه‌ تعلیم و تربیت در دولت مردمی را با حضور فعال در عرصه رسانه پیگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار