عضو دفتر سیاسی جنبش حماس:

مسئولیت خبرنگاران کمتر از حمل سلاح در جبهه مقاومت نیست

تهران (پانا) - عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به نقش خبرنگاران به عنوان رکن چهارم کشورها گفت مسئولیت خبرنگاران کمتر از حمل سلاح در جبهه مقاومت نیست.

کد مطلب: ۱۳۹۳۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مسئولیت خبرنگاران کمتر از حمل سلاح در جبهه مقاومت نیست

ظاهر جباری، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در آیین پیشرفت ایران قوی با خبرنگاران، اظهار کرد: امروز خبرنگاران مسئولیت‌شان کمتر از حمل سلاح نیست و فهمیدم که سردار سلیمانی در مورد جهاد تبیین و نقش خبرنگاران صحبتی عمیق در این مراسم داشتند. رسانه یکی از چهار رکن اساسی کشورهاست و رکن چهارم محسوب می شود. در این میدان اهمیت فعالیت خبرنگاران بسیار مهم تر است از برادران شما که با اشغالگران صهیونیسم مبارزه می کنند.

وی با اشاره به آمار اسرا و جانبازان فلسطینی، بیان کرد: بیش از 5 هزار اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست‌ها به اسارت گرفته شدند و قریب 600 اسیر از این اسرا حکم ابد از 100 سال، 600 سال تا 6 هزار سال زندان برای آنها در نظر گرفته شده است. این اسرا، اسرایی هستند که 20، 30 یا 45 سال است که در زندان‌های صهیونیست‌ها به سر می‌برند.

وی گفت: 75 سال است که ملت فلسطین زیر سیطره ظلم صهیونیستی قرار دارد و اوج این ظلم در این است که برادران اسیر در زندان های صهیونیستی هستند اما به فضل الهی و پایداری مقاومت یازده سال پیش برادران شما در جبهه مقاومت یک سرباز صهیونیستی را از داخل تانک اسیر گرفتند و صهیونیست ها را مجبور کردند که در یک عملیات تبادل هزار و 150 اسیر را آزاد کنند.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس ادامه داد: این دشمن فقط یک زبان را می فهمد و آن زبان قدرت است و مقابل آن پایداری ادامه دارد تا پیروزی میسر شود. قریب هشت سال است که چهار سرباز صهیونیستی به اسارت گرفته‌ایم و مذاکره می کنیم تا اسرای دیگری را آزاد کنیم تا انشاءالله آزادی قدس حاصل شود.

وی گفت: مساله فلسطین موضوع مهمی است و در مورد اهمیت کرانه باختری به شما عرض می کنم که از 75 سال پیش تاکنون تا 9 ماه قبل از دولت نتانیاهو این تاریخ را باید تقسیم کنیم. قبلا تندروها در حاشیه نقش رژیم صهیونیستی بودند و نمی‌توانستند افکار و برنامه‌های خود را تطبیق دهند اما اکنون آنها در راس امور قرار دارند و یک جدول زمان بندی برای برنامه‌های خود تخصیص داده‌اند که ابتدا مسجدالاقصی محل معراج پیامبر گرامی اسلام را مورد حمله قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار