معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد:

تشریح جزئیات برگزاری امتحانات نوبت شهریور و جبرانی امتحانات هماهنگ استانی اصفهان

درس زبان انگلیسی فایل صوتی شنیداری ندارد

اصفهان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت برنامه امتحانات هماهنگ استانی نوبت شهریور پایه نهم دانش‌آموزان دوره اول متوسطه، داوطلبان آزاد، مدارس آموزش از راه دور و غایبان مجاز به همراه برنامه امتحانات هماهنگ استانی پایگاه جبرانی مردادماه ۱۴۰۲ به ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اصفهان ارسال شد.

کد مطلب: ۱۳۹۱۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تشریح جزئیات برگزاری امتحانات نوبت شهریور و جبرانی امتحانات هماهنگ استانی اصفهان

سید احمدرضا بنی لوحی، معاون آموزش متوسطه این اداره کل اظهار کرد: برنامه امتحانات هماهنگ استانی نوبت شهریور پایه نهم دانش‌آموزان دوره اول متوسطه، داوطلبان آزاد، مدارس آموزش از راه دور و غایبان مجاز به همراه برنامه امتحانات هماهنگ استانی پایگاه جبرانی مردادماه ۱۴۰۲ به ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اصفهان ارسال شد.

وی با بیان این که درس زبان انگلیسی در امتحانات نوبت شهریور و جبرانی، فایل صوتی شنیداری ندارد، افزود: سؤالات این امتحانات، به‌صورت الکترونیکی و مدتی پیش از برگزاری آزمون برای نواحی و مناطق ارسال خواهد شد تا امنیت امتحان تأمین شود.

بنی لوحی تصریح کرد: درصورتی‌که داوطلب مشغول تحصیل در یکی از مناطق یا نواحی استان در حوزه امتحانی خارج از ناحیه یا منطقه محل تحصیل خود در آزمون شرکت کند، بلافاصله پس از تصحیح برگه امتحانی، ریزنمرات او به محل تحصیل مبدأ ارسال خواهد شد تا فرایند هدایت تحصیلی وی انجام شود و این موضوع، برای دانش‌آموزان مشغول تحصیل در سایر استان‌ها که در اصفهان امتحان خواهند داد نیز امکان‌پذیر است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اهمیت امتحانات پایه نهم در فرایند هدایت تحصیلی، انتظار می‌رود دانش‌آموزان با آمادگی کامل در این امتحانات شرکت کنند و اولیا نیز نظارت کافی بر مطالعه آن‌ها داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار