مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد:

خراسان جنوبی، در میان برترین‌های«الف تا»ی کشور

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از قرار گرفتن نام و ایده‌های معلمان، هنرجویان و دانش‌آموزان استان خراسان جنوبی در بین برترین‌های کشور در ۶ بخش متنوع«الف تا»خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۱۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
خراسان جنوبی، در میان برترین‌های«الف تا»ی کشور

سید علیرضا موسوی نژاد، اظهار کرد: ایده‌های تحول آفرین و معرفی ایده‌های تحولی مدارس پیشتاز تحول، در رویداد بزرگ الف تا،‌ افق تازه‌ای برای تحول در آموزش و پرورش از کانون مدرسه گشود.

وی، با اشاره به دعوت از ۱۳اثر هنرستان های استان از میان ۲۶۵ اثر برای حضور در نمایشگاه کشوری در بخش نمایشگاه «ساخت ایران» مخصوص دستاوردهای هنرستان‌ها، عنوان کرد: آثار هنرآموزان ۷ هنرستان بیرجند،۳هنرستان قائن،۲هنرستان فردوس، یک هنرستان سرایان و یک هنرستان سربیشه در لیست دعوت شدگان به مرحله کشوری بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: هنرستان های رسالت، کوثر، شاهد سهام خیام، ام البنین(س)، انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره)بیرجند، عارفه سرایان، الزهرا(س)سربیشه، شهید قویم و شهید عدل فردوس و عترت، عقیله بنی هاشم و شهید فخری زاده قائن از جمله هنرستان های دعوت شده بودند.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی از کسب نمره کامل۱۰۰ برای اثر فریده جعفری از میان ۸ اثر برتر کشور در بخش سناریونویسی خبر داد و اذعان کرد: هنرجو علی برزگر نیز در بخش جوانه‌های ساخت ایران، با ساخت و معرفی میکروماهواره در جمع ۴ نفر برتر کشور قرار گرفت.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این مطلب که اثر هنرجو، فاطمه مرادی نیز در مرحله کشوری این بخش حائز رتبه و شایسته تقدیر شناخته شد، خاطرنشان کرد: در بخش تک ایده‌ها هم محسن روایتی، ابوالفضل حسنی مقدم، سمیه خبیری فردوسی و علی مرادی در بین ۱۶ هزار نفر شرکت کننده، در جمع برگزیدگان نهایی به مرحله کشوری دعوت شدند و اثر محسن روایتی در بین ۵۰ ایده برتر کشور قرار گرفت.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی تأکید کرد: در بخش مدارس، مدرسه غیردولتی «قرآن و زندگی» برای ایجاد غرفه به مرحله کشوری دعوت شد و در بخش عصر جدید یاددهی، یادگیری نیز مریم حسینی دشت بیاض و مریم پوریوسف برای شرکت در مرحله کشوری برگزیده شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار