استقبال نوجوانان از پویش «عکس و عَلَم» در قم

قم (پانا) - مدیر گروه جهادی و خیریه شهید محمدرضا شفیعی از استقبال پرشور دانش‌آموزان و خانواده‌ها از پویش مردمی «عکس و عَلَم» همزمان با ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۱۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
استقبال نوجوانان از پویش «عکس و عَلَم» در قم

حجت الاسلام «احمد قادری» مدیر گروه جهادی و خیریه شهید محمدرضا شفیعی و مجری پویش «عکس و عَلَم» درباره این پویش اظهار کرد: پویش فوق در حقیقت مشت محکمی به دهانِ یاوه‌گویانِ غرب زده‌ و سلبریتی‌هایی است که اقدام به هشتگ سازی علیه مُحرّم و نمادهای عزاداری برای سالار شهیدان کرده‌ بودند.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از قالب‌های مختلف و به‌روز در انتقال مفاهیم و معارف اهل بیت(ع)، گفت: خدا را شکر که امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان، نسل جدید، تشنه‌ معارف اسلامی هستند و این، وظیفه‌ ما را سنگین‌تر می‌کند که چگونه در قالب‌های مختلف هنری و فرهنگی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز است، نیاز دینیِ آحاد جامعه را تامین کنیم.

قادری تصریح کرد: در پویش فوق از مراجعه کنندگان شامل کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها با نمادهای ارزشی شامل عفاف و حجاب، محرم و عزاداری، ابزار و لباس های تعزیه، شهدای جبهه مقاومت و...، عکس یادگاری گرفته و پس از چاپ، به آنان هدیه می شد.

وی گفت: در مدتی که پویش عکس و عَلَم در سه مکان بوستان طبقاتی شهید زین الدین، مسجد امام علی بن ابی طالب(ع) و یادمان 14 شهید گمنام خضر نبی(ع) برگزار شد، خانواده ها و نوجوانان فراوانی از آن استقبال کردند.

مدیر گروه جهادی و خیریه شهید محمد‌رضا شفیعی در پایان یادآور شد: پویش فوق با همت این گروه جهادی و مشارکت تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع)، کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی و پایگاه مقاومت بسیج برادران و خواهران شهید زین الدین برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار