انتقاد شدید ضیاء عربشاهی از رضا درویش:

مدیریت پرسپولیس نمی‌داند روز تاسوعا و عاشورا بازی تدارکاتی نمی‌کنند؟؛ این باشگاه از لحاظ فرهنگی رفوزه شد

‌پرسپولیس باید گام اول لیگ را محکم بردارد/ قلیچ برای جمع‌کردن فالوور این کار‌ها را می‌کند

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است مقصر اصلی پیش‌بینی بازی تدارکاتی در روز تاسوعا و عاشورا مدیریت باشگاه است که نمی‌داند این روزها هیچ دیداری برگزار نمی‌‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۱۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت پرسپولیس نمی‌داند روز تاسوعا و عاشورا بازی تدارکاتی نمی‌کنند؟؛ این باشگاه از لحاظ فرهنگی رفوزه شد

ضیاء عربشاهی در تماس تلفنی با خبرنگار ورزشی پانا، با اشاره به لغو بازی تدارکاتی پرسپولیس به دلیل تاسوعا و عاشورا اظهار داشت: «واقعا باید تأسف خورد که از این باشگاه مردمی چنین خطایی سر می‌زند. نمی‌دانم چرا این حرکت را کردند اما اصلا قشنگ نبود. ما همه بچه مسلمان هستیم و نسبت به ائمه به‌خصوص امام حسین (ع) ارادت خاصی داریم. در این دو روز مخصوصا طرفداران پرسپولیس و همه ‌ مردم در حال عزاداری هستند اما باشگاه دنبال بازی تدارکاتی است.»

وی افزود: «بخش فرهنگی ما در مسیر خودش رفوزه شد. من مقصر اصلی را ابتدا مدیریت باشگاه، بعد مدیریت تیم و بعد هم کادر فنی می‌دانم. اصلا اینها نمی‌دانستند که چه روزی تاسوعا و عاشوراست؟ یعنی کسی در باشگاه ما نبود که بداند این روزها همه جا تعطیل است و کسی بازی نمی‌گذارد؟ این دیگر خودزنی بود. اصلا کی توانستند یکی دو روز قبل یا بعد از تاسوعا و عاشورا بازی بگذارند. هر چه که بود، واقعا کسی از این باشگاه انتظار چنین حرکتی را نداشت.»

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بازی اول لیگ مقابل آلومینیوم تصریح کرد: «همیشه شروع هر تورنمنتی سخت و دشوار است. تیم‌ها نسبت به هم شناختی ندارند. در اولین قدم خیلی مهم است که با قدرت شروع کنیم و از همین ابتدا نشان دهیم که کُت تن کیست. به هرحال تا تیم‌ها شکل نگرفتند باید امتیازات را جمع کنیم. امیدوارم بچه‌ها با صلابت بتوانند اولین ۳ امتیاز را در خانه بگیرند.»

ضیاء عربشاهی گفت: «امسال تیم‌های قدرتمندی داریم. به جز استقلال که مشکلات مدیریتی و مالی دارد، سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و چند تیم دیگر توانستند خوب بازیکن بگیرند. مخصوصا سپاهان که هرچه بازیکن خواسته جذب کردند. کار سختی در پیش است و باید چند هفته از لیگ بگذرد تا تیم‌ها خودشان را نشان دهند. آن وقت است که می‌شود در مورد مدعیان صحبت کرد.»

وی با اشاره به استوری و پست‌‌های وحید قلیچ تاکید کرد: «وحید ۱۰، ۱۲ سال برای پرسپولیس بازی کرده و این تیم را دوست دارد. درست است با استقلالی‌ها رفیقیم اما بالاخره کری‌هایی داریم. ما قرمزیم و آن‌ها آبی. این کارهایش را نمی‌پسندم. باشگاه باید به او بیشتر توجه کند اما خودش هم با این کارها دوست دارد، لایک بگیرد و فالوور جمع کند. اما او باید شان و شخصیتش را حفظ کند و دست از این کارها بردارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار