شهادت امام‌حسین (ع) باعث ماندگاری قرآن و هدایت بشری است

قرچک(پانا) - امام‌جمعه شهرستان قرچک در نمازجمعه عاشورا شهادت امام حسین(ع) را باعث ماندگاری قرآن و هدایت بشری دانست و گفت امام‌حسین علیه‌السلام با شهادت خود به حیات بشریت جان دوباره بخشید،پس همه ما باید در مقابل دسیسه‌های دشمنان اسلام قرار بگیریم.

کد مطلب: ۱۳۹۱۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
شهادت امام‌حسین (ع) باعث ماندگاری قرآن و هدایت بشری است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌ حجت‌اله‌ اسماعیلی امام‌جمعه شهرستان‌قرچک در خطبه‌های نمازجمعه عاشورایی این هفته شهرستان‌قرچک اظهارکرد: خواسته امروز امام‌زمان (ع) اتحاد ماست، باید با اتحاد، همدلی و یکدست‌بودن در مقابل دسیسه‌های دشمنان اسلام قرار بگیریم، امام‌حسین علیه‌السلام با شهادت خود به حیات بشریت جان دوباره بخشید، شهادت امام‌حسین علیه‌السلام باعث ماندگاری قرآن شد که باعث هدایت بشری است.

وی با بیان اینکه دشمنی با قرآن،دشمنی با پیامبر اسلام و خدا است،بیان کرد: امامت مسئول اجرایی قرآن را بر عهده دارد، دشمنی با قرآن، دشمنی با پیامبر‌اسلام و خدا است، قرآن و اهل بیت (ع) باهم هستند، اگر با قرآن مشکل دارند با اهل‌بیت مشکل دارند، در حال حاضر هم با قرآن ناطق که در راه است مشکل دارند که حضرت مهدی موعود (عج) است.

اسماعیلی به بی‌احترامی به قرآن اشاره کرد و گفت: به همین دلیل است که به ارزش‌ها حمله می‌کنند و در حال حاضر به قرآن بی‌احترامی می‌شود، این نشان دهنده ضعف دشمنان است که به ارزش‌های دینی و قرآن کریم بی‌حرمتی و هتاکی می‌کنند.

امام‌جمعه شهرستان‌قرچک در پایان بااشاره بر اینکه باید امر به معروف و نهی از منکر نهادینه شود،خاطرنشان کرد: بحث امر به معروف و نهی از منکر به یک نهاد بر نمی‌گردد بلکه بر همه ما واجب است اگر کسی این موضوع را کم‌رنگ جلوه دهد بدون شک در ارادت خود به اهل بیت (ع) سستی کرده است.

خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار