جایگاه نخست بوشهر در درصد پیشرفت رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی

بوشهر(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت کارگروه رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی وزارت آموزش و پرورش در سوم مرداد ماه ۱۴۰۲ آموزش و پرورش استان بوشهر جایگاه نخست در درصد پیشرفت پرونده‌های تایید شده در کارگروه‌های تخصصی را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۱۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه نخست بوشهر در درصد پیشرفت رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی

بر اساس گزارش کارگروه رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی وزارت آموزش و پرورش در سوم مرداد ماه ۱۴۰۲ آموزش و پرورش استان بوشهر جایگاه نخست در درصد پیشرفت پرونده های تایید شده در کارگروه های تخصصی را کسب کرد.

علی موحدی در جلسه رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی معلمان ضمن تشکر از مدیران و روسا ۱۸ گانه شهرستان‌ها و مناطق، که به صورت وبیناری در جلسه حضور داشتند اظهار کرد: طرح رتبه بندی یکی از مهم ترین اقدامات دولت مردمی ایران قوی بود که پس از ۱۱ سال بر زمین ماندن، این طرح عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه هر پروژه و طرحی که به مرحله اجرا می رسد بدون شک نواقص آن نمایان می شود، گفت: اجرای طرح رتبه بندی نیز نواقصاتی داشت که خوشبختانه بلافاصله کارگروه‌های تخصصی برای رسیدگی به حق و حقوق فرهنگیان تشکیل شد.

موحدی افزود: بر اساس گزارش کارگروه رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی وزارت آموزش و پرورش در سوم مرداد ماه ۱۴۰۲ آموزش و پرورش استان بوشهر جایگاه نخست در درصد پیشرفت پرونده های تایید شده در کارگروه های تخصصی را کسب کرده است که نشان از تلاش و همت مدیران و روسا ۱۸ گانه شهرستان‌ها و مناطق است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: تمامی همکاران ما در ستاد، شهرستان‌ها و مناطق به صورت شبانه روزی در حال رسیدگی به اعتراضات معلمان هستند.

وی با اشاره به اینکه تمام سعی تلاش ما بر این است تا حق هیچ معلمی ضایع نشود، خاطر نشان کرد: مهم ترین هدف طرح رتبه بندی ارتقا منزلت و جایگاه معلم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار