برپایی عزاداری به مناسبت شهادت امام حسین (ع) در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد

یاسوج (پانا) - در هشتمین روز از ماه محرم سال ۱۴۰۲ مسئولین و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان، شهرستان بویراحمد و نهضت سوادآموزی با برگزاری زیارت عاشورا و سینه‌زنی، یاد و خاطره سالار شهیدان حضرت سید الشهداء (ع) و یاران باوفایش را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۱۳۹۰۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برپایی عزاداری به مناسبت شهادت امام حسین (ع) در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد در این آیین گفت: عاشورا بزرگترین حماسه تاریخ است که زوایای مختلف این حادثه تاریخی باید مورد توجه قرار گیرد.

«حسنعلی عزت خواه» با تسلیت شهادت ماموران خدوم نیروی انتظامی استان، اظهار کرد: منشأ انقلاب اسلامی حماسه جاودانه امام حسین (ع) است و امروز راه عزت ما تمسک به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است.

وی افزود: شکل‌گیری و استمرار انقلاب اسلامی با الهام از قیام عاشورا و به رهبری و هدایت دو عالم عالم‌بین، فرزانه و از نسل حسین بن علی(ع)، خود هم گواه حیات روشن و هدایتگر عاشورا است و هم تصدیق کننده پیروزی خون مظلوم بر شمشیر ظالم و سستی آمال و کاخ دنیای استکبار است.

عزت خواه ادامه داد: امروزه بیداری وجدان تاریخی بشر با اهتراز بیرق اسلام ناب محمدی و نشر جهانی آرمان‌های انقلاب اسلامی، مرهون و مدیون معارف حسینی است که مانع از نسیان و ظلالت شده و چون چشمه‌ای گوارا و مانا، روح تشنه‌ای جویندگان و پویندگان طریق حقیقت، معرفت و معنویت را سیراب می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار