مجمع انتخاباتی ورزش روستایی 10 مرداد برگزار می‌شود؛ اسامی کاندیداها

تهران (پانا)‌ - مجمع انتخابات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی برای احراز پست ریاست این فدراسیون در حالی روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که هنوز تایید صلاحیت نهایی کاندیداها از سوی مراجع ذیصلاح برای شرکت در انتخابات اعلام نشده است.

کد مطلب: ۱۳۹۰۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مجمع انتخاباتی ورزش روستایی 10 مرداد برگزار می‌شود؛ اسامی کاندیداها

‌مجمع انتخابات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی برای احراز پست ریاست این فدراسیون روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد به ریاست سینا کلهر ساعت ۱۰ صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

‌غلامرضا جعفری، سعید علی آبادی، عباس حاجی زاده، علیرضا احدی، علیرضا پسندیده، عباسعلی اکبری و محمدرضا بحرکرد ۷ کاندیدایی بودند که برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام کرده بودند که از سوی کمیسیون تطیبق مدیریتی وزارت ورزش تنها صلایت ۵ کاندیدا (عباس حاجی‌زاده، علیرضا احدی، علیرضا پسندیده، عباسعلی اکبری و محمدرضا بحرکرد) به تایید رسید.

انتخابات این فدراسیون در حالی ۱۰ مرداد برگزار می‌شود که به گفته‌‌ رجبی دبیر مجمع ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی هنوز تایید صلاحیت نهایی کاندیداها از سوی نهادهای ذیصلاح وزارت ورزش برای شرکت در انتخابات اعلام نشده است.

رجبی افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مجمع انجام شده و دعوتنامه‌ها به اعضای مجمع ارسال شده و تنها منتظر تایید نهایی اسامی کاندیداها هستیم تا انتخابات را به موقع و در تاریخ مشخص شده برگزار کنیم.

سرپرستی فدراسیون را در حال حاضر علیرضا پسندیده برعهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار