برگزاری دوره توانمندسازی مربیان در فارسان

شهرکرد (پانا) - مربیان جدید الورود سازمان دانش‌آموزی در شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری با شرکت در دوره توانمندسازی، با مفاهیم سازمان دانش‌آموزی آشنا شدند.

کد مطلب: ۱۳۹۰۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توانمندسازی مربیان در فارسان

سید حسن فاضل مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با پانا گفت: امروز کلاس های آموزش مربیان پیشتاز شهرستان فارسان برای ۱۷۰ نفر از مربیان جدیدالورود سازمان دانش آموزی برگزار شد و از روند برگزاری کلاس ها و آموزشها بازدید به عمل آمد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از وهاب فروزنده مدیر آموزش و پرورش شهرستان فارسان، سیما دانشخواه مسئول سازمان دانش آموزی این شهرستان و مدرسان کشوری سازمان دانش آموزی که وظیفه آموزش مربیان را برعهده داشتند، افزود: در بازدیدی که از این دوره آموزشی به عمل آمد مربیان شور و اشتیاق زاید الوصفی برای فراگیری آموزه‌های سازمان دانش آموزی از خود نشان دادند و اعلام کردند که خواستار استمرار این دوره ها در طول سال تحصیلی هستند. به همین منظور مقرر شد، این دوره‌ها با همکاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان و مسئول سازمان دانش آموزی با همکاری مدرسین کشوری در این شهرستان ادامه یابد و دوره‌های تکمیلی و پیشرفته آموزش مربیان در این شهرستان برگزار شود.

فاضل ادامه داد: با برگزاری این دوره در شهرستان فارسان قطعاً مربیان گرانقدر سازمان با شروع سال تحصیلی اقدام به تشکیل گروه‌های سازمان دانش‌آموزی در مدارس می کنند و دانش آموزان را در جهت تربیت تمام ساحتی مطرح در سند تحول بنیادین آشنا خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار