آغاز بیست و پنجمین سال فعالیت نمایشگاه «غنچه‌های خونین»

قم(پانا)-نمایشگاه غنچه‌های خونین در روستای باقرآباد شهرستان جعفرآباد قم برای بیست و پنجمین سال باز‌سازی و افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز بیست و پنجمین سال فعالیت نمایشگاه «غنچه‌های خونین»

نمایشگاه غنچه‌های خونین روستای باقرآباد شهرستان جعفرآباد قم برای بیست و پنجمین سال به همت جوانان، بسیجیان و هیات حضرت علی اصغر (ع) این روستا باز سازی و آماده بازدید عزاداران ماه محرم شد.

در این نمایشگاه دو ماه محرم را برنامه هایی برای دوستداران اهل بیت (ع) از جمله، مستند مدافعان حرم، اجرای مراسم ویژه شام غریبان، برگزاری مراسم سخنرانی، سینه زنی و شور حسینی، قرائت زیارت عاشورا، پخش فیلم ها، اجرای مسابقات نقاشی برای کودکان و مسابقه بزرگ ساخت بهترین فیلم، کلیپ و بهترین عکس بازدید کنندگان از خیمه گاه اجرا و برگزار می کنند.

محمد فارسی، مدیر هیات حضرت علی اصغر (ع) در گفتگو با پانا اظهار کرد: «این نمایشگاه از غدیر خم تا واقعه عاشورا طراحی شده که به مدت دوسال هست غرفه دفاع مقدس، شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم به غرفه های دیگر نمایشگاه نیز اضافه شده است.»

وی افزود: «سال های قبل بازدید کنندگان فقط از خود روستا یا روستا های اطراف بودند که امسال بازدید کنندگان خیلی بیشتر شدند. از استان های مختلف کشور هم برای بازدید می آیند.»

فارسی ادامه داد: «با کمک رسانه و خبرنگاران، نمایشگاه غنچه‌های خونین در استان معروف شد و امسال کمک های مردمی برای بازسازی خیمه گاه خیلی به ما کمک کرد.»

دانش آموز خبرنگار:نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار