رسول کربکندی در گفتگو با پانا:

هواداران ذوب‌آهن از انتخاب نیما نکیسا دلخورند؛ انتخاب او خارج از تصمیمات باشگاه بوده است

هیات مدیره باشگاه می‌خواست حدادی‌فر سرمربی شود/ قاسم باید شلاق بخورد تا آبدیده شود/ کسی در خانه باتجربه نمی‌شود

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان معتقد است که انتخاب نیما نکیسا خارج از تصمیمات باشگاه بوده و چون از رده‌های بالا او را معرفی کردند، باعث دلخوری هواداران شده است.

کد مطلب: ۱۳۸۹۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
هواداران ذوب‌آهن از انتخاب نیما نکیسا دلخورند؛ انتخاب او خارج از تصمیمات باشگاه بوده است

رسول کربکندی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به انتخاب نیما نکیسا به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: «نیما یکی از دروازه‌بانان خوب ایران بود و سابقه فوتبالی خوبی دارد. اما مگر می‌شود بدون حتی یک‌روز سابقه مدیریتی، یک دفعه سر از یک باشگاه صنعتی در‌بیاورد. آن هم باشگاهی که سابقه ‌حضور در فینال آسیا را دارد. بدون‌شک این انتخاب از مسئولان رده بالا که خارج از باشگاه و حتی اصفهان است، بوده و مردم هم بیشتر به همین خاطر دلخور هستند. او درست است تحصیلات دارد اما نمی‌دانم با چه تخصصی مدیرعامل شده است.»

وی افزود: «تنها نکته مثبتی که این انتخاب دارد، این است که شاید چون از رده بالا او را انتخاب کردند، کمک مالی و بودجه‌ای بیشتری به باشگاه شود. در درازمدت مشخص می‌شود که این انتخاب درست بوده یا غلط. انتقادات از این انتصاب واقعا زیاد است اما امید داریم که حداقل مدیریت جدید بتواند تغییراتی در باشگاه ایجاد کند تا تیم بتواند جایگاه مناسبی در بین مدعیان پیدا کند.»

پیشکسوت باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: «باشگاه مشکلات عدیده‌ای دارد. هم از لحاظ بودجه و هم نیروی انسانی. بدهی‌های زیادی وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود. باید اولویت باشگاه رفع این مشکلات باشد. انتصاب معاون فرهنگی فکر نمی‌کنم، در اولویت بود که نکیسا بلافاصله به باشگاه اضافه کرد. اتفاقاتی می‌افتد که برای مردم قابل قبول نیست. من از بیرون می‌بینم و می‌شنوم که نسبت به این تصمیماتی که از بالا گرفته می‌شود، مردم واکنش منفی دارند.»

رسول کربکندی گفت: «حالا که نیما انتخاب شده، امیدوارم با تصمیمات درست بتواند این انتقادات را کم کند. باید مدیریت قوی داشته باشد تا خودش را از فشار هوادار نجات دهد. همه منتظرند ببینند که این انتخاب چه بازدهی خواهد داشت. نمی‌دانم انتصاب نیما به‌خاطر مسائل فرافوتبالی بوده یا نه. من سیاسی نیستم و داخل گونی هم جا نمی‌شوم (باخنده). امیدوارم به جای این حرف‌هایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، شایستگی داشته باشد.»

وی با اشاره به حضور ربیعی به‌عنوان سرمربی ذوب‌آهن، تاکید کرد: «برعکس انتخاب نیما، علیه ربیعی انتقادی صورت نگرفته و با نتایجی که قبلاً در تیم‌های دیگر داشته، باید ببینیم جواب می‌دهد یا نه. البته او هم توسط مسئولین رده بالا انتخاب شده و چون با آن‌ها حرف زده، قطعا با بودجه خوب آمده است. همه می‌دانند که تا روز آخر، انتخاب هیات مدیره‌ باشگاه، قاسم حدادی‌فر بود. اما آمدن ربیعی فراتر از هیات مدیره بود. معتقدم قاسم شایستگی هدایت ذوب‌آهن را داشت. بالاخره باید به این جوان‌ها فرصتی داده شود تا خودشان را نشان دهند. قاسم درست است پارسال از فوتبال کناره‌گیری کرد اما باهوش است. این‌ها باید در همین جاها شلاق بخورند و آبدیده شوند. کسی در خانه باتجربه نمی‌شود. آزمون و خطا بود اما باید به قاسم اعتماد می‌کردند.»

رسول کربکندی گفت: «سرمربیان در لیگ هم فقط جابه‌جا می‌شوند و امکان ندارد کسی پیاده شود! هیچ تفکر جدیدی وارد نمی‌شود و فقط اسم تیم‌هایشان عوض می‌شود. لیگ ما سه دسته است. تیم‌های پولدار مثل سپاهان، پرسپولیس، استقلال که وضعیت خوبی ندارد و به بن‌بست خورده، گل‌گهر و فولاد. تیم‌های نیمه پولدار مثل ذوب و مس و پیکان و تیم‌های فقیر مثل نفت آبادان و ملوان و تیم‌های تازه صعود کرده. این‌ها با دست خالی می‌جنگند. جدول هم طبق هزینه تیم‌ها شکل می‌گیرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار