امام جمعه رودهن در جلسه تقدیر از بانوان محجبه ورزشکار رودهن:

فعالیت بانوان ورزشکار محجبه، خاستگاه عزت و احترام مقام زن در عرصه ملی و جهانی است

رودهن(پانا) - امام‌جمعه رودهن در جلسه تقدیر از بانوان ورزشکار محجبه، حضور و فعالیت این بانوان ورزشکار را، خاستگاه عزت، سربلندی و احترام مقام زن و حفظ جایگاه ارزشی آنان در عرصه‌های ملی و جهانی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت بانوان ورزشکار محجبه، خاستگاه عزت و احترام مقام زن در عرصه ملی و جهانی است

جلسه تقدیر از جمعی از بانوان محجبه ورزشکار رودهن توسط حجت‌اسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش و افشین‌هادی چگینی سرپرست اداره ورزش و جوانان رودهن در محل دفتر امام جمعه در جمع این بانوان، برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن بیان کرد: حفظ عفاف و پوشش عفیفانه عامل بالندگی، رشد و ترقی معنوی و مصونیت برای بانوان است.خیلی از پیشرفت‌های جامعه ما در گرو نقش زنان به طور مستقیم و غیرمستقیم در جامعه بوده است و هیچکس قادر به انکار این مساله مهم و حیاتی نیست.

وی افزود: بانوان محجبه ورزشکار ما نشان دادند حجاب نه تنها مانع پیشرفت نیست بله سبب رشد و عزت آفرینی نیز می شود، بسیاری از بانوان ورزشکار کشور با حفظ حجاب و شئونات اسلامی توانسته‌اند در عرصه‌های ملی و حتی جهانی افتخارآفرینی کنند و علاوه بر به رخ کشیدن عزت و احترام نفس شخصیت‌خود، موجبات افتخار را برای کشور عزیزمان ایران فراهم کنند.

حسینی همچنین اذعان کرد: ما به وجود تمام بانوان ورزشکار افتخار می‌کنیم چراکه آنان مظهر و نشان‌دهنده و الگویی برای سلامتی بانوان در جامعه هستند و روزبه روز راه و روش سالم زندگی کردن این بانوان جهت تشویق و ارتقای فرهنگ سلامتی و بهادادن به آن به ویژه برای بانوان باید مورد اشاعه و ترویج قرار بگیرد و در این زمینه متعهدانه و مسئولانه عمل شود چرا که در سلامتی نسل‌های آینده نقش چشمگیر و تعیین‌کننده‌ای خواهد داشت.

در پایان این جلسه از کلیه این بانوان توسط امام جمعه و سرپرست اداره ورزش و جوانان رودهن، تقدیر و تشکر شد.

خبرنگار: نازنین سعیدی نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار