2 طلا و 3 برنز سهم کاراته ایران در روز اول مسابقات قهرمانی آسیا

تهران (پانا) - دومین دوره رقابت‌های پاراکاراته و نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته آسیا بزرگسالان از امروز (۳۰ تیر) آغاز شده و تا یک مرداد ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۳۸۸۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
2 طلا و 3 برنز سهم کاراته ایران در روز اول مسابقات قهرمانی آسیا

نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ از صبح امروز در ملاکا مالزی آغاز شده است.

اولین روز از این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان با دو طلا آتوسا گلشاد نژاد و بهنام دهقان زاده و سه برنز فاطمه صادقی، ابوالفضل شهرجردی و امیر مهدی زاده برای کاراته ایران به پایان رسید.

نتایج نمایندگان ایران در روز اول این مسابقات به شرح زیر است:

*آتوسا گلشاد نژاد در وزن ۶۱- بانوان کشورمان با سه پیروزی راهی فینال این رقابت ها شد و در فینال نیز مقابل سارا علامر از امارات با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و قهرمان آسیا شد.

*فاطمه صادقی نماینده کاتا انفرادی بانوان کشورمان پس از اجرای سه دور کاتا موفق به کسب مدال برنز در نوردهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ شد.

*ابوالفضل شهرجردی نماینده کاتا انفرادی آقایان کشورمان پس از اجرای سه دور کاتا موفق به کسب مدال برنز در نوردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ شد.

*امیر مهدی زاده نماینده وزن ۶۷- کاراته کشورمان نیز با سه پیروزی و یک شکست مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا کاراته در سال ۲۰۲۳ را بدست آورد.

*بهنام دهقان زاده نماینده وزن ۵۵- کاراته کشورمان اما با سه پیروزی راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا کاراته شد و در دیدار فینال با نتیجه ۶ بر ۴ عمر شقرا از اردن را شکست داد و قهرمان سبک وزن آسیا شد.

فردا شنبه ۳۱ تیر ماه و در دومین روز از مسابقات، سارا بهمنیار در وزن‌۵۰- ، بهمن عسگری در وزن ۷۵- ، ذبیح اله پورشیب در وزن ۸۴- از ساعت ۴ صبح به وقت ایران‌ مسابقات خود را آغاز خواهند کرد، مبینا حیدری در وزن ۶۸- از ساعت ۶ صبح، فاطمه سعادتی در وزن ۵۵- از ساعت ۶:۲۰، پوریا اقدسی در وزن ۶۰- آقایان از ساعت ۷:۴۰ و سجاد گنج زاده نیز از ساعت ۸ صبح مسابقات خود را پیگیری میکنند.

از ساعت ۱۰:۲۰ نیز رقابت های پاراکاراته پیگیری می شود که معصومه ایجی، رحیم گل محمدی، ابوالفضل چهرقانی، حافظ حافظی کیا، محمدرضا بقائی، فرزاد صفوی، نمایندگان پاراکاراته کشورمان هستند که به روی تاتامی‌ خواهند رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار