برگزیده المپیاد علمی کشور:

جوانان ایرانی می‌توانند در بالاترین سطوح جهان برای پیشرفت کشور نقش‌آفرینی کنند

محمودآباد (پانا) - برگزیده المپیاد علمی کشور تاکید کرد جوانان ایرانی می‌توانند در بالاترین سطوح جهان برای پیشرفت و توسعه کشور نقش‌آفرینی کنند.

کد مطلب: ۱۳۸۸۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
جوانان ایرانی می‌توانند در بالاترین سطوح جهان برای پیشرفت کشور نقش‌آفرینی کنند

مراسم افتتاحیه دوره‌های آموزشی تقویت بنیه علمی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان مستعدِ لازم التوجه شهرستان محمودآباد تحت عناوین (طرح برپا و طرح ستاره شریف) با حضور گروه‌های جهادی دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف، تهران و علم و صنعت در مقر اصلی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر شهرستان محمودآباد برگزار شد.

پژوهشگر و نفر برگزیده المپیاد علمی کشور و عضو گروه جهادی دانشگاه صنعتی شریف در جمع دانش آموزان مستعدِ لازم التوجه در این مراسم با بیان اینکه جوانان ایرانی قادرند در بالاترین سطوح علمی جهان در جهت توسعه و پیشرفت کشور نقش آفرینی کنند، گفت: برای نیل به این اهداف مقدس، نیاز به برنامه ریزی دقیق برای تقویت حوزه‌های علمی و اندیشه‌ای و پژوهشی در بین نسل نوجوان و جوان کشور داریم.

سعید حسن زاده افزود: انگیزه، پشتکار، تلاش، خودباوری و اتکا به توانمندی های درون‌زا نقطه عطف دستیابی به اهداف برای اداره امور و توسعه و آبادانی و پیشرفت کشور است.

این پژوهشگر نخبه کشور خطاب به جوانان و نوجوانان و دانش آموزان ممتاز شهرستان محمودآباد گفت: قدر و قیمت جوانی خود را بدانید و با اتکا به خدا و توسل به معصومین علیهم السلام در راه سربلندی این نظام و کشور تلاشی شبانه روزی داشته باشید.

دارنده مدال‌های المپیادهای علمی با بیان اینکه دانش آموزان محمودآبادی می‌توانند از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی و پژوهشی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف برای ارتقاء علمی خود استفاده بکنند، خاطرنشان کرد: ظرف یک ماه آینده سامانه ویژه‌ای را برای هدایت، حمایت و کمک به دانش‌آموزان محمودآبادی راه‌اندازی خواهیم کرد تا بتوانند هم به لحاظ تقویت بنیه علمی و هم مهارت آموزی از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی دانشجویی و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف بهره بگیرند.

دوره‌های آموزشی و مهارتی دانش آموزان مستعدِ لازم التوجه شهرستان محمودآباد در دروس تخصصی شاخه نظری و در رشته‌های تجربی،انسانی و ریاضی و برنامه نویسی، امنیت شبکه،هوش مصنوعی، فتوشاپ و سواد رسانه ای در تابستان و ادامه آن در طول سال تحصیلی به مدت ۳ سال ادامه خواهد یافت.

گفتنی است مراسم افتتاحیه طرح های (برپا و ستاره شریف) ویژه دانش آموزان دختر، روز سه شنبه آینده و با حضور مدرسان و اعضای گروه‌های جهادی دانش آموزی، دانشجویی، معلمان و اساتید دانشگاه ها برگزار می شود.

خبرنگار: سید مهدی جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار