دبیرخانه طرح شهید عجمیان منطقه لاران تشکیل جلسه داد

لاران (پانا)- نشست هماهنگی دبیرخانه طرح شهید عجمیان منطقه لاران با حضور یعقوب حیدری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه و اعضای دبیرخانه، در آموزشگاه قدس سودجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دبیرخانه طرح شهید عجمیان منطقه لاران تشکیل جلسه داد

با عنایت به برگزاری نشست دبیران قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر مناطق در استان چهارمحال و بختیاری، ادامه طرح شهید سید روح الله عجمیان در مدارس و آموزشگاه های آموزش و پرورش منطقه لاران در تابستان نیز آغاز شده که در ابتدای این طرح، قرارگاه جهادی منطقه لاران، شامل گروه هایی از فرهنگیان، دانشجومعلمان و دانشجویان دانشگاه های مختلف در طول هفته گذشته پروژه بهسازی و رنگ آمیزی ساختمان مرکز مشاوره، کانون بسیج فرهنگیان شهید عالیپور و بسیج دانش آموزی لاران مستقر در شهر سورشجان را انجام دادند.

همچنین مقدمات بهسازی و رنگ آمیزی دبیرستان ایثار مرغملک، دبیرستان قدس سودجان و دبیرستان فاطمیه سورشجان نیز انجام و در این نشست مقرر گردید در تاریخ های معین در مرداد ماه تکمیل واجرای نهایی رنگ آمیزی مدارس مورد نظر صورت پذیرد.

گفتنی است که افتتاحیه کشوری طرح شهید عجمیان در مدرسه ابن سینا هارونی با محوریت منطقه لاران در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱برگزار شد.

خبرنگار: لیلا کریم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار