تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهت اجرای اصول سند تحول بنیادین

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ کارشناس مسئولان و کارشناسان مشارکت‌های مردمی مناطق نوزده گانه شهر تهران، بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های آموزش و پرورش منطقه برای به اجرا رساندن اصول سند تحول بنیادین تاکید کردند.

کد مطلب: ۱۳۸۸۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهت اجرای اصول سند تحول بنیادین

جلسه هم اندیشی کارشناس مسئولان و کارشناسان مشارکت های مردمی مناطق نوزده گانه شهر تهران به میزبانی آموزش و پرورش منطقه ۶ در مجتمع رفاهی فرهنگی این منطقه با حضور احمد محمودزاده معاون مقام عالی وزارت و رئیس سازمان و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش، احمد امانی رئیس اداره مشارکت های اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، حمید ضیاء پور مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶برگزار شد.

حمید ضیاپور، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ شهر تهران به تشریح موقعیت جغرافیایی منطقه پرداخت و گفت: منطقه ۶ از سرآمدترین مناطق شهر تهران در آموزش و پرورش است که این مسئله بخاطر مسئولیت پذیری همکاران ما و وجود مدارس ممتاز و موقعیت جغرافیایی آن در این منطقه بوده است.

ضیاپور عنوان کرد: آموزش و پرورش منطقه ۶ شهر تهران باید از تمام ظرفیت های خود برای هرچه بهتر به اجرا رساندن اصول سند تحول بنیادین به ویژه در مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی استفاده کند تا در آینده بتوانیم نسلی توانمند و پویا به جامعه ارائه دهیم.

در این جلسه و به رسم یادبود و حمایت از دانش آموزان فعال هنرستان هنر و رسانه در زمینه عکاسی و فیلمبرداری و دبیرستان ماندگار البرز در زمینه خبرنگاری، مدیر آموزش و پرورش منطقه در کنار مسئولین استانی و کشوری از آنها تقدیر به عمل آورد.

سپس از علی شهابی بابت زحمات ارزشمند در حوزه مشارکت ها با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.

خبرنگار دانش آموز: عرشیا معینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار