مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا؛

امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون پاک شهدا است

تبریز(پانا)- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ضمن اشاره به رشادت های شهدا برای امنیت و آرامش مردم بیان کرد که امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون پاک شهدا است که همگی پیام عاشورا را ادامه می دهند.

کد مطلب: ۱۳۸۸۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون پاک شهدا است

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در مراسم تشییع مدافع امنیت شهید امیر حسین پور اظهار داشت: صحنه عاشورا صحنه آزادی است که توسط امام حسین(ع) به همه جهانیان صادر شد و مکتبی بود که کاتب آن امام حسین(ع) بود.

وی اذعان کرد: میدان شهدا شاهد حضور و جانفشانی مردم و تشییع پیکرهای شهداست و امروز گفتمان هیهات من الذله ذکر می‌شود.

سرایی افزود: انقلاب ما مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است و به کل جهان پیام می‌دهد.

وی با بیان اینکه مرگ با ذلت، بدترین نوع مرگ است خاطر نشان کرد: صحنه عاشورا و کلام نورانی حضرت عباس (ع) است که گفتند من حامی دین هستم و در راه او هزینه می‌شوم‌ تا مبادا پرچم دین زمین بماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه گفت: آنهایی که با خدا عهد بستند رفتند ولی آنهایی که ماندند برای ادامه مسیر تسلیم نشدن، و در راه مقاومت هستند.

وی افزود: امام خمینی (ره) فرمودند شهدای ما ره صد ساله را یک شبه رفتند، امروز عهد می بندیم تا زنده ایم راه آنها را ادامه خواهیم داد .

سرایی در پایان خاطرنشان کرد: این شهدا با خون‌خود راه اربعین حسینی (ع) را باز کردند تا میلیون‌ها عاشق در آن روزها گرد هم بیایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار