نشست صمیمیانه مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران با فرزندان معظم شهدای ناحیه هفت آموزش و پرورش مشهد

مشهد(پانا)-نشست صمیمیانه مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران با فرزندان معظم شهدای آموزش و پرورش ناحیه ٧ مشهد مقدس، با حضورمدیر آموزش و پرورش ناحیه ٧ مشهد مقدس، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران خراسان رضوی و رئیس آموزش بنیاد شهید خراسان رضوی، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمیانه مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران با فرزندان معظم شهدای ناحیه هفت آموزش و پرورش مشهد

زهرا مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران در سومین روز از سفر خود به خراسان رضوی با شرکت در جلسه نشست صمیمانه با فرزندان معظم شهید آموزش و پرورش ناحیه ۷ ضمن تاکید بر اهمیت تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران گفت: همه ما به شهدا و جامعه ایثارگران مدیون هستیم لذا مسئولین در همه امور باید نگاه ویژه ای به جامعه ایثارگران داشته باشند.

زهرا مظفر ضمن اشاره به ظرفیت بالای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ادارات، این شورا را بهترین بستر برای تدوین برنامه های و طرح های ترویجی در حوزه ایثار و شهادت دانست.

وی افزود: آموزش و پرورش می‌تواند با انجام کارهای متنوع و متعدد در حوزه توسعه و ترویج ایثار و شهادت پیشگام سایر سازمان‌ها باشد. شهدا و ایثارگران ارزنده‌ترین و گرانبهاترین دارایی خود را که همان جانشان است؛ در طبق اخلاص گذاشتند و برای حفظ نظام جمهوری اسلامی از همه چیز خود گذشتند.

وی در ادامه گفت: آموزش و پرورش مفتخر است که در حوزه آموزشی، تربیتی و خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران بالاترین آمار را نسبت به سایر نهادهای اجرایی کشور داشته است.

دانش آموز خبرنگار : فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار